Workshop 2011

Aaah dat was het dus.
Ik hoorde vaag in de verte dus vuurwerk,blijkt het hier van te zijn:bonk:.

Haha lekker snel met de filmpjes, goed bezig!
Wij stonden redelijk dicht bij de grote weg, bij 2 gozers met een camera op een statief in de buurt. Heb verder ook geen VWC'ers voorbij zien lopen. Volgende keer beter.

Haha lekker snel met de filmpjes, goed bezig!
Wij stonden redelijk dicht bij de grote weg, bij 2 gozers met een camera op een statief in de buurt. Heb verder ook geen VWC'ers voorbij zien lopen. Volgende keer beter.

dat waren Dsnl en ik zei de gek

meen je dat :shocked:
ik heb er nog naast gestaan even,maar herkende je niet rapalje.
was jij die lange jonge met wit shirt?

workshop Royal Fireworks Alstätte 17 09 2011

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dan kwam je tegelijk aan met mij, want ik heb mijn auto achter je geparkeerd, de groene fiat, haha:p

Over de show:
De locatie was toch wel een beetje tricky om te vinden in het donker, maar eenmaal daar aangekomen had ik rapalje074 al snel gevonden.

De show vond ik minder als voorgaande jaren, hij duurde vrij kort, maar het tempo zat er wel goed in.:) Ik probeer vanavond even de film op het net te gooien.

Lekker hoor DsNL, vooral het geluid klinkt erg goed. Wel even wennen zo met die lens, maar daardoor wel beter het totaalshot in beeld te krijgen. Well done!

Lekker hoor DsNL, vooral het geluid klinkt erg goed. Wel even wennen zo met die lens, maar daardoor wel beter het totaalshot in beeld te krijgen. Well done!

Dit zijn keuzes die ik heb moeten maken, normaal kies ik liever voor mijn wide angle lens, maar als er 150mm word geschoten op 50 meter afstand dan is zelfs die wide angle lens niet voldoende. Daarom heb ik mijn semi-fisheye er maar bij gepakt:wink:.

Back
Bovenaan