Workshop 2011

is de plaats of het land al bekend als ik vragen mag

Als je je opgeeft, krijg je een mailtje met daarin meer informatie.
Daar staat ook in welke lokatie je moet wezen.
Waar, dat ga ik dus even niet melden.
Ik weet het gewoonweg niet.

Maar geef jezelf gerust op.
Het is echt leuk.

Wou dit jaar overslaan omdat ik op vakantie ga naar Cananda.
En dat kost centjes, maar ik ga toch weer in september lekker workshoppen.

Liefhebbers,

Nog iets meer als een maand te gaan en dan is het weer zover.
17 September 2011 gaan we weer los met een mooie vuurwerkshow waar u bij kan helpen en uw eigen ideeen in kwijt kan.

We hebben er ook een thema bij gevonden dus het wordt zeker de moeite waard.

We sluiten de inschrijving op 01-09-2011 ivm aanleveren van goederen en het invullen van de show en het programma.

Op dit moment nog 5 plaatsen beschikbaar. Voorkom teleurstellingen meld u vandaag nog aan.

Fijne dag

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Gaat het nog wel door? Ik heb nog steeds geen bevestiging van mijn aanmelding gehad....... Anders ga ik wat anders doen op die dag. Zou het fijn vinden als jullie z.s.m. even reageren.

Bevestiging is binnen! De benodigde handtekeningen en documenten zijn onderweg naar Royal. Heb er helemaal zin in. Wie van VWC gaat er nog meer naar de workshop van royal de 17e september? ben erg benieuwd wie ik daar van VWC ga ontmoeten!Is voor mij een eerste ontmoeting met eventuele VWC leden!

Nog 2 dagen en dan kunnen we weer. Het wordt een leuke show dit jaar. Ik heb er iig zin in! Wie gaan er nog meer?

Als de show weer op dezelfde plek is kom ik misschien nog wel effe kijken :)
Nog meer mensen uit de regio die gaan??

kom ook even kijken :) tenminste als ik het kan vinden dit keer.
wens iedereen die naar de worrkshop gaat een leuke dag morgen,met goed weer.

Haha, nog een paar uurtjes dan is het zover, om 09.30 uur begint de workshop. heb er erg veel zin aan. Foto en videocamera en de tomtom liggen al klaar. Nu ff een paar uurtjes plat, en dan gaan we los bij de heren van Royal, Ik heb er zin in!!!!!

ga vanavond zekers ff kijken, vorige keer ook prima bevallen. iemand een idee hoelaat het vanavond word geschoten? gr R.J

Ik hoor nu al wat... (paar km verderop zit ik nog)
Hoop toch niet dat ze al begonnen zijn :sad:
Zou pas om 21:30 uur zijn hoorde ik.

Ik heb helaas moeten verzaken omdat mijn autogarage hun afspraak niet is nagekomen.
Ik ben er normaliter altijd bij echter autopech als onvoorziene spelbreker.
Ik baal er echt enorm van dat ik er niet bij kan zijn en het moet missen.

Zo, toch nog mooi effe meegepakt vanavond :)
Flink wat leuke shells voorbij zien komen, altijd goed als er wat anders dan peonies geschoten wordt. Tourbillions, horsetails, soort bow-ties, vette crowns met reports, heerlijke fluitmines, en gelukkig afgesloten met een roffel saluutjes! Heren bouwers, goed werk, het was weer top om naar te kijken :D

zo is het maar net leo :cool:
prima show gezien,met erg goede shells mooi heldere kleuren.
heb zeker genoten met een aantal andere heren.
rapalje,DsNL,en leo303. tja kon jullie niet vinden hoor.
en het was in Enschede ook goed te horen volgens mijn moeder :p

Back
Bovenaan