Silver Salute

Voor dit geld moet ik nog even 3 x nadenken hoor! Was een topper van de hoogste klasse tot vorig jaar. Ondertussen zijn er namelijk andere cake's die net zo hard en zo niet, harder gaan. Waarvan de prijs nog minder is. Voor dit geld hoor je cake's te hebben waar je het voor het effect doet.

Voor dit geld moet ik nog even 3 x nadenken hoor! Was een topper van de hoogste klasse tot vorig jaar. Ondertussen zijn er namelijk andere cake's die net zo hard en zo niet, harder gaan. Waarvan de prijs nog minder is. Voor dit geld hoor je cake's te hebben waar je het voor het effect doet.

Dan ben ik wel benieuwd wat jij als alternatieven ziet! :wink:

Dan ben ik wel benieuwd wat jij als alternatieven ziet! :wink:

Genoeg goede knalcakes als je bereid bent genoegen te nemen met iets minders dan de SS. Tears of Beauty, Nitrate Cake, Patriot Launcher, Dutch Thunder, Thunderstruck, 100s knalblok van Cafferata en dat 36s ding van Katan.

Deze cake gaat er niet meer in komen.
Heb er nog 2 staan van afgelope jaar.. Maar deze word het um niet meer..
Ik koop wel knslcakes van andere merken.

Hier ben ik het absoluut me eens. er zijn zat goede knal cakes te krijgen, als voor beeld de tears of beauty, de knal was absoluut gelijk aan de ss, ik heb van beide flink wat weg gestookt afgelopen oud en nieuw, dus de ss is geen must have meer voor mij.

Zonder korting zal ik deze ook niet meer kopen. Even de actie afwachten van de 2 halen 1 betalen knalcake de delicious thunder rubro en wat voor kortingen er nog gegeven worden op knalcakes bij goedkopervuurwerk en andere winkels. Ik koop meestal mc thunder,big mc thunder , screaming salute, thunder king cake.

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur...

Alle andere 36Sh (en minder) knal cakes zijn goedkoper!!

Mines zijn er in diverse cakes te vinden, Ti-Boeket is ook geen hogere wiskunde meer, en de knal is al achterhaald..

Nee Wolff, jullie staan bij deze stil in de ontwikkeling maar denken nog wel credits te krijgen voor iets wat 2-3 jaar geleden hot was..

Jammer dat deze toch wel trendzettende knalcake nu overpriced is geworden.
Heeft jaren in mijn collectie gezeten.omdat het toch wel een van de betere knalcakes is/was.
Maar ga dit jaar toch wat anders proberen.
Jammer Wollf dat de prijzen zo opgeschroefd zijn dit jaar.

Ik laat hem dit jaar staan ivm met de slechte kwaliteit afgelopem jaar, en dan durven ze de prijs mog eens op te schroeven! Genoeg alternatieven te krijgen.

Staan reeds genoteerd op mijn lijstje. Net als de Tears of Beauty. :wink:
Trouwens, zijn die Flashing Salute wel echt 36s? In de beschikbare topics en in de filmpjes wordt melding gemaakt van 30 schots?

Waar ik benieuwd naar ben. Hoe verhoudt de knal van de Flashing Salute zich tot die van de (Silver) Salute of de Secret Salute? Goed alternatief?

Back
Bovenaan