Workshop 2011

Tis dat ik net een nieuwe boot voor mijn (vis)hobby heb gekocht anders was ik hier zeker bijgeweest.
Kan ik in termijnen betalen :p

Ik zou hier best graag bij willen zijn,maar dan weet ik graag liever de exacte datum,omdat ik in het laatste weekend van mei en het eerste van juni al wat heb staan.Als me die uitkomt zal ik me met liefde en plezier aanmelden.

Ik heb hier vorig jaar ook aan mee gedaan, als je het geld er voor over hebt, is het zeker leuk om te doen. Helemaal als je niet zo thuis bent in de wereld van professioneel vuurwerk is dit een erg leuke en legale manier om hier kennis mee te maken. Ook is de stressfactor laag voor de kandidaten, zodat iedereen er ook aan mee kan doen.

Daarnaast is het ook gewoon ontzettend leuk en gezellig, komt dezelfde Grillmeister weer als vorig jaar(?), zo ja, dan is het eten ook uitermate goed, haha:p En anders heb je Fred misschien nog wel, die kan dr ook wat van!

Ik ben bang dat ik deze workshop dit jaar moet laten schieten (lekker dubbelzinnig:D), aangezien Fallas op de agenda staat.

Laatst bewerkt:
Is er al een datum bekend? Moet veel weekenden werken misschien kan de baas rekening houden met de planning. Maarja dan heb ik wel een datum nodig.

Ik ga ervan uit dat de datum binnenkort wel bekend gemaakt zal worden.

Volgens mij zijn er ook alweer een aantal geintresserden.

grtz

workshop 2011

workshop 2011

Liefhebbers, en fanaten.

We hebben het rond en zijn er uit voor dit jaar.
De workshop zal op 25 juni 2011 plaats vinden.

Inschrijven kan via [email protected]
Kosten zijn voor deze workshop € 300,-
Minimale leeftijd voor deelname is 18 jaar

Verder hopen we op mooi weer.

Voor diegenen die serieus zijn en die zich inschrijven krijgen dmv persoonlijke mail bericht hoe, wat en waar het allemaal zal afspelen.

Schrijf u spoedig in want vol = vol

Team Royal Fireworks :bye:

Vuurwerk presented by Royalfireworks vuurwerk online

Helaas moet ik die dag werken, heb ik een verjaardag en een buurtbarbecue. Ik denk niet dat ik die workshop er ook nog bij kan hebben.

Ben reuze benieuwd wie er deze keer allemaal komen.
Tot nu toe was het elke keer in alle optie's erg geslaagd.

Hopelijk word ook deze workshop weer een daverend succes:p

gaat em niet worden dit jaar met mijn studie..lijkt me heel leuk om dit een keer gedaan te hebben.

het is altijd een besloten vuurwerk/workshop dus lijkt me niet.
maar als je weet waar het is kan je natuurlijk van een afstand gewoon mee genieten :p

Waneer krijg je bericht als je je aangemeld hebt. Eeen bevestigings mailtje zou welkom zijn zodat ik weet of mijn aanmelding gelukt is.

gr.

Liefhebbers, en fanaten.

Inschrijven kan via [email protected]

Voor diegenen die serieus zijn en die zich inschrijven krijgen dmv persoonlijke mail bericht hoe, wat en waar het allemaal zal afspelen.Schrijf u spoedig in want vol = vol

Vuurwerk presented by Royalfireworks vuurwerk online

IK heb mij een maand geleden aangemeld maar heb nu nog niets gehoord...zelfs geen bevestiging dat mijn aanmelding ontvangen was. Graag hoor ik wat van julie. MVG brian

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan