Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat lijkt me echt zwaar overdreven, aangezien de 100 stuks die ik had, allemaal net iets harder waren dan een rotje....
het kan zo zijn dat ik natuurlijk een slechte versie moest treffen.
maar bijna een nitraat.. kom nou hé!

had ook de gbv versie ze knalde inderdaad lekker maar een nitraat zeker niet, groene strijker zou net kunnen maar meer ook niet

Weet iemand een adresje waar je de gbv grondbloem met knal nog kunt kopen of een goed alternatief? In brabant ?

Je kunt beter de knaltollen van wolff ergens proberen te halen. Vind die van GBV echt slecht. Volgens mij bevatten ze ook geen flash en ploffen ze meer.

Jongens, de beste blijft onbetwist de grondbloemknal van cafferata. Deze dingen gingen net zo hard als een widowmaker en vlogen soms gewoon een paar meter door de lucht vanwege de druk die erachter stond!
Helaas zijn dit grondbloem knetter geworden...

Jongens, de beste blijft onbetwist de grondbloemknal van cafferata. Deze dingen gingen net zo hard als een widowmaker en vlogen soms gewoon een paar meter door de lucht vanwege de druk die erachter stond!
Helaas zijn dit grondbloem knetter geworden...

Met welke heb je die van cafferata vergeleken dan?

Je kunt beter de knaltollen van wolff ergens proberen te halen. Vind die van GBV echt slecht. Volgens mij bevatten ze ook geen flash en ploffen ze meer.
Gek, ik heb juist een andere ervaring vond die van gbv stukken beter. Maargoed, als ik 1 van beide kan krijgen ben ikmblij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan