Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Naar mijn mening zijn er van wondertollen met knal meer slechte dan goede versies. De meeste varianten die ik heb gehad ploffen maar een beetje. Volgens mij waren die spinning salvo's van Wolff nog het beste (na de verboden variant van GBV natuurlijk).
Hoezo "verboden variant" van GBV?
Die is dit jaar nog gewoon te koop. Volgens mij mogen de verkopers ook volgend jaar nog hun voorraad verkopen.
Het probleem zit hem in 't ontbreken van een categorie "draai en knal grondvuurwerk" voor de CE-keuring. Dat zou dus betrekking hebben op alle twisters met knal (en eventueel ook crackling?). Ik ben dan ook benieuwd of er volgende jaarwisseling een nieuwe categorie is toegevoegd, of dat we de twisters vaarwel gaan zeggen.
die dingen van devil knalden toch wel erg lekker, kan ze alleen nergens meer vinden![]()
Ik heb de versie Grond bloem kanl (idd lol), maar ik vond ze zelfs nog harder knallen dan de vorige versie w/report
Dit is de Spinning Flower van Dynasty dus niet de Spinning Flower van Breeschoten. En ze knallen goed.
image
Ik heb hier een doos grondbloemen met knal van original fireworks (blauwe doos) en deze knallen zijn echt GEWELDIG!! Ze knallen naar je gevoel soms nog harder dan menig wat single shots, staat voor mij gelijk aan de asian thunder.
Bij mij knalde veel knalgrondbloemen van zena niet :(. Dit was het eerste jaar dat ik ze had en ik had hoge verwachtingen maar ik denk dat de helft niet knalde. Ook stond op de verpakking een spelfout. Er stond: Grondbloem met kaln. Iemand ook veel weigeraars gehad?