Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dit jaar drie varianten gekocht, maar ik wil er nog wat meer gaan kopen omdat dit het laatste jaar wordt. Waar zal ik voor gaan? Ik heb keus uit deze drie:

- Revolt with bang
- Flower with bang
- Spinning salvo

Naar mijn mening zijn er van wondertollen met knal meer slechte dan goede versies. De meeste varianten die ik heb gehad ploffen maar een beetje. Volgens mij waren die spinning salvo's van Wolff nog het beste (na de verboden variant van GBV natuurlijk).

Naar mijn mening zijn er van wondertollen met knal meer slechte dan goede versies. De meeste varianten die ik heb gehad ploffen maar een beetje. Volgens mij waren die spinning salvo's van Wolff nog het beste (na de verboden variant van GBV natuurlijk).

Hoezo "verboden variant" van GBV?
Die is dit jaar nog gewoon te koop. Volgens mij mogen de verkopers ook volgend jaar nog hun voorraad verkopen.
Het probleem zit hem in 't ontbreken van een categorie "draai en knal grondvuurwerk" voor de CE-keuring. Dat zou dus betrekking hebben op alle twisters met knal (en eventueel ook crackling?). Ik ben dan ook benieuwd of er volgende jaarwisseling een nieuwe categorie is toegevoegd, of dat we de twisters vaarwel gaan zeggen.

Hoezo "verboden variant" van GBV?
Die is dit jaar nog gewoon te koop. Volgens mij mogen de verkopers ook volgend jaar nog hun voorraad verkopen.
Het probleem zit hem in 't ontbreken van een categorie "draai en knal grondvuurwerk" voor de CE-keuring. Dat zou dus betrekking hebben op alle twisters met knal (en eventueel ook crackling?). Ik ben dan ook benieuwd of er volgende jaarwisseling een nieuwe categorie is toegevoegd, of dat we de twisters vaarwel gaan zeggen.

Helemaal gelijk heb je, de voorraad mag nog verkocht worden. Over twister met crackling is inderdaad nog niets gemeld. Laten we hopen dat deze gewoon kunnen blijven bestaan want die vind ik leuker en beter dan de variant met knal.

ik heb vandaag grondbloemen met knal gekocht bij een zena dealer en er zijn 2 soorten!

- Ground bloom Flower w/report. dezelfde als die van vorig jaar
- Grond bloem met kanl.(lol typfout) deze heeft een zachtere huls en knalt ook minder

Dus als je ze gaat kopen vraag naar de eerste versie.

Ik heb de versie Grond bloem kanl (idd lol), maar ik vond ze zelfs nog harder knallen dan de vorige versie w/report

Ik heb hier een doos grondbloemen met knal van original fireworks (blauwe doos) en deze knallen zijn echt GEWELDIG!! Ze knallen naar je gevoel soms nog harder dan menig wat single shots, staat voor mij gelijk aan de asian thunder.

Ik heb hier een doos grondbloemen met knal van original fireworks (blauwe doos) en deze knallen zijn echt GEWELDIG!! Ze knallen naar je gevoel soms nog harder dan menig wat single shots, staat voor mij gelijk aan de asian thunder.

ik stond er ook vesteld van heb er een paar afgestoken en knallen er goed. Kan je beter kopen dan rotjes! knal is vergelijkbaar met een babyvlinder ongeveer maar voor nederlandse begrippen dus erg goed.

Bij mij knalde veel knalgrondbloemen van zena niet :(. Dit was het eerste jaar dat ik ze had en ik had hoge verwachtingen maar ik denk dat de helft niet knalde. Ook stond op de verpakking een spelfout. Er stond: Grondbloem met kaln. Iemand ook veel weigeraars gehad?

Bij mij knalde veel knalgrondbloemen van zena niet :(. Dit was het eerste jaar dat ik ze had en ik had hoge verwachtingen maar ik denk dat de helft niet knalde. Ook stond op de verpakking een spelfout. Er stond: Grondbloem met kaln. Iemand ook veel weigeraars gehad?

Ik heb deze ook gehad,
bij mij echter maar 2 weigeraars.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan