Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mogen die nog wel verkocht worden? Ik ben echt bang dat als je ze ophaalt ze een “vervangend product” geregeld hebben, wat dan een pak knetterbloemen zal zijn of zoiets.
Bij een dealer bij mij in de buurt heb ik de wondertollen met knal weer gevonden! Of deze ook echt geleverd gaan worden weet ik niet maar ik heb in ieder geval een pakje besteld.
http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/assortiment/Knalvuurwerk/1236-Spinning-Flower-with-Bang-(36)
Daar heb ik ook nog een paar pakjes van. Niet te vergelijken met de GBV en de Original met kanl > Knallen een stuk minder. Maar degene die ik nog heb kunnen ook uit een slecht jaar komen natuurlijk.
Ze worden nu weer verkocht onder Categorie P1 in Belgie bij Zena. Leuk stookspul wat weinig overlast veroorzaakt. Ik kan me ze nog wel herinneren een paar jaar terug van Choeet, die waren wel leuk! Niet heel hard maar ook niet zacht. Er zal vast een kleine gram flash in hebben gezeten.
Ja maar ik herinner mij dat ze wel als gloeiproppen overal heen vlogen dat was minder (die choeet)