Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogen die nog wel verkocht worden? Ik ben echt bang dat als je ze ophaalt ze een “vervangend product” geregeld hebben, wat dan een pak knetterbloemen zal zijn of zoiets.

Een vervangend artikel mag je weigeren. Dan krijg je je geld terug. Al je echt knaltollen wil en/of in de buurt woont is het de gok wel waard voor sommige denk ik.

Bij een dealer bij mij in de buurt heb ik de wondertollen met knal weer gevonden! Of deze ook echt geleverd gaan worden weet ik niet maar ik heb in ieder geval een pakje besteld.

http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/assortiment/Knalvuurwerk/1236-Spinning-Flower-with-Bang-(36)

Daar heb ik ook nog een paar pakjes van. Niet te vergelijken met de GBV en de Original met kanl > Knallen een stuk minder. Maar degene die ik nog heb kunnen ook uit een slecht jaar komen natuurlijk.

Daar heb ik ook nog een paar pakjes van. Niet te vergelijken met de GBV en de Original met kanl > Knallen een stuk minder. Maar degene die ik nog heb kunnen ook uit een slecht jaar komen natuurlijk.

Dat denk ik dan. Die ik had waren top! Gewoon een lekker flashknal die niet onder deed voor gbv of original. Alleen die van schuurmans/vulkan met zwartkruit knalden of flopten erg slecht.

Ik weet beetje of topic maar moest nog ff kwijt dat uit mijn pretpakket er trouwens nog 2 items overleden zijn de djf thunder en golden dragon zulke leuke dingen waren dat pffff.
Misschien moeten we maar een herdenkings dienst organiseren bahbah alle romantiek en charme terug eisen.

De betreffende winkel had vorige maand Monster Trio's op de website staan. Ik heb daar een aantal van op de kop getikt. Ik vermoed dat ze oude voorraden verkopen! Grijp je kans dus :)

Na het (toevallig) achter het schot op zolder terugvinden van nog een oude CBN (China by Night) ook nog 2 doosjes GBV en 36 pakjes van Wolff. Zoon en pleegzoon dolgelukkig nu met dat "oude" vuurwerk van pa :D

Ze worden nu weer verkocht onder Categorie P1 in Belgie bij Zena. Leuk stookspul wat weinig overlast veroorzaakt. Ik kan me ze nog wel herinneren een paar jaar terug van Choeet, die waren wel leuk! Niet heel hard maar ook niet zacht. Er zal vast een kleine gram flash in hebben gezeten.

Ze worden nu weer verkocht onder Categorie P1 in Belgie bij Zena. Leuk stookspul wat weinig overlast veroorzaakt. Ik kan me ze nog wel herinneren een paar jaar terug van Choeet, die waren wel leuk! Niet heel hard maar ook niet zacht. Er zal vast een kleine gram flash in hebben gezeten.

Ja maar ik herinner mij dat ze wel als gloeiproppen overal heen vlogen dat was minder (die choeet)

Ja maar ik herinner mij dat ze wel als gloeiproppen overal heen vlogen dat was minder (die choeet)

Ik heb eigenlijk geen idee meer. Ik kocht ze toen der tijd onder het mum van ´wondertol met nitraat-knal', maar dat viel me wat tegen toen. Dat was ook wel meer de tijd dat je de hele dag knallers aan het stoken was en op die leeftijd vond ik zo'n knal maar niks. Nu vind ik zoiets gewoon voldoende om leuk te kunnen stoken en dan niet persé enkel voor de knal maar gewoon voor de combinatie van een grondbloem met een knal. Leuk dat ze al die oude producten dan weer onder P1 gaan produceren toch?

Voor 36 stuks. Het is relatief duur. De duurste waren vroeger die van GBV voor 40 stuks betaalde je €5. Maarja, tijden veranderen. Het is dit of niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan