Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet al te best, hier mijn mening uit ander topic:

Klopt ,die van pyro power kan je beter laten liggen !
Nu al een paar jaar die van GBV in bezit ,en dit jaar nog een partij op de kop kunnen tikken!

Bevallen mij echt jaar in jaar uit goed , hele goede en constante knal en eigenlijk geen tot amper weigeraars. Erg jammer dat dit het laatste jaar is dat ze verkocht worden..

Nog 8 pakjes gbv'tjes op de kop kunnen tikken. Ben er heel blij mee, komende tijd dus nog voorzien van deze leuke knaller.

ik weet niet meer welk merk, maar ik had ook grondbloem met knal.
knalde vorig jaar erg mooi, mooie flits. Alleen de grondbloem schoot alle kanten op.
dit jaar hebben we ze hier nietmeer, ze kwamen niet door bepaalde decibel heen.. :(

De LAATSTE twee GBV pakjes werden mij door Decemberhoeve geschonken. Ben ik blij mee. Ze komen helaas niet meer in die vorm terug. Heb er inmiddels 1 getest: als vanouds!

Ik heb ook nog 2 pakjes GBV's gekocht, die zijn voor dit jaar. En daarna heb ik nog 7 pakken voor de komende jaren.

Ik denk dat ik 1 pak dicht bewaar en 1 tol ga dummificeren als herinnering aan dit mooie vuurwerk.

Heb er nog 9:cool:

rsvuw7.jpg

Zelf heb ik hier nog 1,5 pak van de "Grondbloem met kanl" liggen van Zena. 1 zit nog gesealed, gaat ook zo blijven denk ik :)

Ik had vorig jaar ook bloem met knal weet niet welke maar ik vond ze niet best voor in de straat.ik weet niet of het een slechte batch was of fabrieks fout maar na de kleurentwist veranderde ze in vliegende projectielen van brandende kartonproppen.

Ik had voor 2013-2014 en 2014-2015 grondbloemen met knal van Wolff gekocht voor €3 per pakje (1 in 2013 en 3 in 2014). Nu zijn ze helemaal op, dus ik heb een pakje in Belgie gehaald.

was toch dat ze wel de voorraad op mogen maken

2 jaar geleden ja, maar nu allang niet meer! Wordt nu als illegaal vuurwerk beschouwd in NL. Moet Stienen echt wel voor opletten en hetzelfde geldt voor de kopers. Als de winkel dan net een controle krijgt zijn beiden de Sjaak!!

Bij deze wil ik een moment van stilte vragen voor de grondbloem met knal, groundbloom flower with report of Twister Bang. Deze pareltjes van de vuurwerkwereld zijn helaas met de noorderzon verdwenen, en zelfs in het illegale buitenland (lees, België), niet meer te vinden. Wat is het jammer dat deze stukjes vakmanschap van GBV, Wolff, Broekhoff, Lesli en alle andere merken die ik nu vergeet te noemen er niet meer zijn. Voor alle grondbloemen met knal die gespind hebben, die rond hebben gedraaid op het koude asfalt en die daarna met een prachtige knal uit elkaar geplopt zijn zeg ik voor alle Nederlandse vuurwerkliefhebbers, bedankt voor jullie aanwezigheid, het ga jullie goed en allicht tot in de toekomst.

:sad::cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan