crépe nitraat12345
VWC lid
waar was de knal mee te vergelijken ilvan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
waar was de knal mee te vergelijken ilvan?
Dit jaar vond ik GBV twisters tegenvallen, vergeleken met vorig jaar...
Ehm ja, ik had er dit jaar ook een paar van GBV
image
Heb er weer een heleboel doorheen gejaagd (onder andere door ze aan een matje te rijgen) en ze deden het allemaal geweldig. Zelfs het exemplaar dat op het ijs in een wak viel en zonk, zag ik onder het ijs wegspinnen en enkele meters verderop hoorde ik een doffe (PLOMP!)
De knal is redelijk consistent en gaat inderdaad net iets harder dan een budgetstrijker. En de snippers zijn ook prima.
Cameo
PS: dat karton was met meerdere mensen gekocht en werd dus opgedeeld. Dat jullie niet denken dat ik van 10:00 tot 02:00 uur grondbloemen heb staan stoken![]()
Tijdens 2007-2008 waren de Devil Twisters nog wel met knal. 2008-2009 was er slechts een restpartij en afgelopen naar alleen maar met crackling.. jammer...Wondertol met knal gaat eruit, dat gerucht is inderdaad waar. Ik heb het bevestigd gekregen bij de vuurwerkwinkel waar ik werkte de afgelopen verkoopdagen. Bij Cafferata kreeg ik dit jaar al in plaats van de Devil Twisters waardeloze wondertollen met crackling. In totaal dus een kleine 20 euro verspild aan een aantal wondertollen met crackling.
Wat er gevaarlijk aan is? Het feit dat er wel eens wat beton wegschietwaser eindenlijk een leuke maas in de wet gaat hij er weer uit!
wat is hier nu gevaarlijk aan? ee thunder king is gevaarlijker!
+ YouTube Video | |