Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehm ja, ik had er dit jaar ook een paar van GBV :angel:

cameocollectie_2009_12.jpg

Heb er weer een heleboel doorheen gejaagd (onder andere door ze aan een matje te rijgen) en ze deden het allemaal geweldig. Zelfs het exemplaar dat op het ijs in een wak viel en zonk, zag ik onder het ijs wegspinnen en enkele meters verderop hoorde ik een doffe (PLOMP!) :D

De knal is redelijk consistent en gaat inderdaad net iets harder dan een budgetstrijker. En de snippers zijn ook prima.

Cameo

PS: dat karton was met meerdere mensen gekocht en werd dus opgedeeld. Dat jullie niet denken dat ik van 10:00 tot 02:00 uur grondbloemen heb staan stoken :p

Ehm ja, ik had er dit jaar ook een paar van GBV :angel:

image

Heb er weer een heleboel doorheen gejaagd (onder andere door ze aan een matje te rijgen) en ze deden het allemaal geweldig. Zelfs het exemplaar dat op het ijs in een wak viel en zonk, zag ik onder het ijs wegspinnen en enkele meters verderop hoorde ik een doffe (PLOMP!) :D

De knal is redelijk consistent en gaat inderdaad net iets harder dan een budgetstrijker. En de snippers zijn ook prima.

Cameo

PS: dat karton was met meerdere mensen gekocht en werd dus opgedeeld. Dat jullie niet denken dat ik van 10:00 tot 02:00 uur grondbloemen heb staan stoken :p

hahahaa wel super veel man! Heb je vast veel plezier van gehad. Ik had 2 pakjes, en ze waren geweldig. Erg leuke afwisseling met met het andere vuurwerk.

Maar ik hoorde afgelopen jaar geruchten dat ze eruit gaan. Hoe zit dat precies? Toch geen waar he!:cry:

Tsja, ik moet eerlijk zeggen dat ook ik wisselende geluiden heb gehoord hierover. Geen officiele berichten, maar de personen die het me meldden gelden voor mij als betrouwbare bronnen. Kortom; ik weet het niet zeker, maar heb voor alle zekerheid afgelopen jaar wat extra genoten van deze topknallers :D

De GBV tolletjes zijn hier goed bevallen. Ik had teveel andere rotzooi en heb daarom denk ik nog een half pakje over, maar dat komt wel goed denk ik hoor :rolleyes:

Volgend jaar laat ik de gewone tolletjes lekker liggen (ook nog 1 pak van over) en haal ik lekker nog wat extra knaltollen denk ik

Wondertol met knal gaat eruit, dat gerucht is inderdaad waar. Ik heb het bevestigd gekregen bij de vuurwerkwinkel waar ik werkte de afgelopen verkoopdagen. Bij Cafferata kreeg ik dit jaar al in plaats van de Devil Twisters waardeloze wondertollen met crackling. In totaal dus een kleine 20 euro verspild aan een aantal wondertollen met crackling.

waser eindenlijk een leuke maas in de wet gaat hij er weer uit!
wat is hier nu gevaarlijk aan? ee thunder king is gevaarlijker!

Wondertol met knal gaat eruit, dat gerucht is inderdaad waar. Ik heb het bevestigd gekregen bij de vuurwerkwinkel waar ik werkte de afgelopen verkoopdagen. Bij Cafferata kreeg ik dit jaar al in plaats van de Devil Twisters waardeloze wondertollen met crackling. In totaal dus een kleine 20 euro verspild aan een aantal wondertollen met crackling.
Tijdens 2007-2008 waren de Devil Twisters nog wel met knal. 2008-2009 was er slechts een restpartij en afgelopen naar alleen maar met crackling.. jammer...

waser eindenlijk een leuke maas in de wet gaat hij er weer uit!
wat is hier nu gevaarlijk aan? ee thunder king is gevaarlijker!
Wat er gevaarlijk aan is? Het feit dat er wel eens wat beton wegschiet :wink:

ik had dit jaar die van zena ze knalde echt goed vond ze erg leuk volgend jaar weer

(als ze er nog wel zijn )

hoop het :)

anders heb ik nog een pakje over :)

De GBV twisters zijn egt de beste die er waren egt jammer daarom ook dat ze verdwijnen. Hier nog een filmpje van een twister knal.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

inderdaad jammer dat ze eruit gaan
gelukkig heb ik nog 3 pakjes liggen dus kan ik waardig afscheid nemen

Heeft te maken met de CE keuring.
Al het vuurwerk wordt in groepen ingedeelt.

Geloof dat op de grond knallend vuurwerk zichzelf niet mag verplaatsen.
Vandaar dat de grondbloemen met knal er waarschijnlijk helemaal uitgaan.

Hoe het helemaal precies zit weet ik niet!

Ontopic:
Erg leuke grondbloemen waar ik me vroeger aardig mee kon vermaken!

Groetjes Dim

iemand die wat meer van het CE keurmerk weet want ik snap er niks meer van gbv doet wondertollen met knal weg omdat het niet mag. maar rubro daarintegen komt dit jaar met een nieuwe wondertol+knal

Iemand wat help ? :D

--------------------------------------------------------------------------------
De Twister met knal zal dit jaar niet meer op de GBV folder staan. Deze is voor dit jaar nog beperkt leverbaar.

Vanaf 2011 is het definitief over met de twister knal.
--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit gevonden op het Isandra forum, als je deze grondbloem nog wilthebben ? zul je moetten vragen naar de voorraad. ditjaar niet meer in de folder te vinden! dus dat word navragen bij een GBV verkoop punt of ze ze nog hebben.

grappige dingetje,
zelf altijd een hekel gehad aan normale wondertollen maar met knal zijn ze nog wel te doen.

echter wel jammer dat hij er waarschijnlijk uit moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan