Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn dealer verkoopt het dit jaar niet, hoop volgend jaar wel. Altijd leuk om je moeder/familie aan het schrikken te maken met deze :D

Waar ik normaal gesproken de spinning flowers with bang (wolff) haalde, hebben ze deze niet meer. Knalden echt goed en kostten maar 2 euro voor 36 stuks. Ik heb nu bij andere winkels gekeken en daar zijn ze allemaal veel duurder. 40 stuks voor 4 euro bv.) Nu wou ik ook nog ergens anders bestellen, en daar hebben ze wel grondbloemen met knal, van het merk Thunder Fireworks. Iemand ervaring mee?

Edit: Was ik even blij toen ik zag dat ze de spinning flower with bang toch hadden:)) Dit jaar wel 3 euro voor 36, maar mij hoor je niet klagen

Laatst bewerkt:
ground bloom flower with report van orignal die knallen zeker lekker,goed spul.

aan te raden iig goede sier en best harde knal.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier een filmpje met een aantal twisterknal's van GBV. Zijn egt super dingen jammer dat ze volgend jaar niet meer verkocht worden maar gelukkig heb ik nog 6 doosjes over!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tja, dit was zoals inmiddels bekend waarschijnlijk het laatste jaar voor deze prachtdingetjes. Heb een extra doosje gekocht en ga ik proberen dicht te houden voor volgend O&N...

Ik had de groundbloom w/report van originals.
Vond de knal wel mooi, normaal schaam ik me als ik gewone rotjes aan het afsteken bent maar hier totaal geen schaamtegevoel gewoon een lekkere knal voor nl begrippen.

Ik had dit jaar 1 pakje van die van GBV en die knallen serieus 2x zo hard als een normaal rotje. Jammer als ze dan volgend jaar niet meer verkocht mogen worden.

Toffe dingen

Groundbloom flower w/ report van Original was echt goed dit jaar.
Echt leuk om heksekringen te maken van deze tollende knallers

Groundbloom flower w/ report van Original was echt goed dit jaar.
Echt leuk om heksekringen te maken van deze tollende knallers

Ik vond ze ook erg goed, leuke knallers voor hun prijs! Alleen hebben alle grondbloem knal last van wegspringende stukjes die tegen je hoofd aan kunnen vliegen. Hopen dat ze dit jaar weer verkocht worden!

ik had dit jaar nog grondbloemen over van vorig jaar, toevallig ook van gbv.

Man die dingen die knallen pas hard XD

en tis ook niet erg handig als je niet weet welke grondbloem van de 2 die je hebt nou met knal is :P
Ik schrok me de tyfus de eerste keer ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan