Vuurwerkland Steenbergen

Je bedoeld de Colorful Thunder Tail ban Bonfireworks Snutareen? Perfect knalblok! Zag aan de hand van een nieuwe film dat de ti- boeketten heerlijk zijn! Zit er zelf ook aan te denken om hem te nemen, is waarschijnlijk een hele goede knalcake!

Maar met zo'n groot assortiment is het maar moeilijk kiezen! Alleen aan knalblokken al:
- Colorful Thunder Tail
- Thunderking
- China Thunder
- Thunder Salute
- Silver Salute

Vergeten we de canonball van Katan niet Ruben!! :p

En je kunt de extreme salute ook best wel een combi knal sier cake noemen, wat een klappen komen daar vanaf :p

Uhm.. Bij die Lily Magnolia heb je de actie 2 halen 1 betalen. Moet je dan er dan maar 1 in je winkelmandje doen en zorgt men dat de 2e erbij zit of moet je er 2 in je mandje doen en betaal je er maar 1 bij het online afrekenen?

hoe zit dat precies? :p

Uhm.. Bij die Lily Magnolia heb je de actie 2 halen 1 betalen. Moet je dan er dan maar 1 in je winkelmandje doen en zorgt men dat de 2e erbij zit of moet je er 2 in je mandje doen en betaal je er maar 1 bij het online afrekenen?

hoe zit dat precies? :p

Beste Ilvan,

Als je er 1 in je winkelmandje legt/betaald, ontvang je er 2 bij het afhalen! :D

Gr. :bye:

als ik mijn bestelling doe kunnen jullie dan ook garanderen dat alles geleverd wordt wat ik heb besteld?

is namelijk een eindje rijden voor mij om teleurstellingen te voorkomen.

Ja hoor en zo niet dan krijg jij dat van tevoren te horen en komen we samen tot een goede vervanger.

als ik mijn bestelling doe kunnen jullie dan ook garanderen dat alles geleverd wordt wat ik heb besteld?

is namelijk een eindje rijden voor mij om teleurstellingen te voorkomen.

Beste Nemmie,

Dit kan bij de freakbestellingen amper fout gaan, daarom zijn de afhaaltijden voor freaks 's ochtends of 's avonds. Dan worden we vollop aangeleverd en moeten alle producten op voorraad zijn. Het enige wat eventueel fout kan gaan is dat producten onverwacht uitverkocht raken bij importeurs of dat de leveringen niet kloppen, maar deze kans is klein en hebben wij niet in eigen hand.

Wij doen er alles aan bestellingen compleet uit te leveren in ieder geval! :D

En je kunt de extreme salute ook best wel een combi knal sier cake noemen, wat een klappen komen daar vanaf :p

Of de bursting gold van vuurwerkland wolf. Hardere klappen dan de extreme salute, zelfde prijs, mooi sier! :D ook verkrijgbaar bij vuurwerkland steenbergen!

Op verzoek hebben we nog een product aan het assortiment toegevoegd, dit was echt de laatste hoor! :D

Professional Rockets

professionalpijlen.jpg

Zwaarste toegestane vuurpijlen.

4x 9030 mortierpijl
3x 9015 boeketpijl
4x 9001 knalpijl

€ 59.95

www.vuurwerklandfreaks.nl
www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Dit jaar ga ik bij jullie bestellen, een flink bedrag:p

Maar nu is het een beetje onduidelijk voor mij.

Stel ik heb betaald via ideal.

Krijg ik dan een bevestegingsmail? of krijg ik een nummer die ik moet onthouden? en dan opnoemen tijdens het ophalen?

Wat gebeurd er na het betalen met ideal?

Dag Lesl,

Ik heb ook bij Steenbergen besteld.
Je krijgt nadat je hebt betaald een bevestiging via je e-mail en een paar dagen later een bevestiging dat je hebt betaald, deze beide bevestigingen neem je mee als je het vuurwerk gaat ophalen.

Groet,

Peter-Frank

Beste Ramon,

Ik heb al mijn vuurwerk al besteld, maar op de Professional Rockets heb ik mijn ogen laten vallen.
Heb je dit assortiment ook op voorraad in de losse verkoop, dan neem ik deze mee als ik mijn vuurwerk kom halen.

Groet,

Peter Frank

Ow ok, dus ik heb betaald, krijg een email, belangrijk.
Paar dagen ernaa dat ik betaald heb?

Dus 2 belangrijke mailtjes, Ramon, ken je het bevestegen?:p

Heb zonet besteld ! Steenbergen heeft er een klant bij heheheh :D

Dat krijg je met die fantastische kortingen. Groot assortiment, zat keuze. Ben lang bezig geweest met mn lijst en dit is de eerste keer dat ik bestel bij Vuurwerkland steenbergen. Twijfelde vooraf wel eerst een beetje maar het is het wel waard als je dan ziet wat je krijgt voor je geld hoor... Top producten voor mooie prijzen, dat willen we natuurlijk wel :)

Ik kan niet wachten todat ik het op mag halen hehehehe :p

:handsup:Vuurwerkland Steenbergen:handsup:

Heb zonet besteld ! Steenbergen heeft er een klant bij heheheh :D

Dat krijg je met die fantastische kortingen. Groot assortiment, zat keuze. Ben lang bezig geweest met mn lijst maar het is het wel waard als je dan ziet wat je krijgt voor je geld hoor... Top producten voor mooie prijzen, dat willen we natuurlijk wel....

Ik kan niet wachten todat ik het op mag halen hehehehe :p

:handsup:Vuurwerkland Steenbergen:handsup:

weet je toevallig het antwoord op men vraag, hoe het verloopt?:p

ik heb al een tijdje geleden besteld en je krijgt eerst een mailtje ter bevestiging van je bestelling en paar dagen later krijg je een mailtje met daarin de melding dat ze bij vuurwerkland steenbergen je bestelling hebben verwerkt en dat je dus allebei de mailtjes mee moet nemen bij het afhalen..

weet je toevallig het antwoord op men vraag, hoe het verloopt?:p

Wij hebben direct een bevestiging gekregen van de bestelling. Volgensmij ook met dat je betaald hebt. Alles wat je besteld hebt staat erop. Het is erg belangrijk om dit formulier goed te bewaren en mee te nemen naar de winkel als je je bestelling ophaalt :wink:

:bye:

Ow ok, dus ik heb betaald, krijg een email, belangrijk.
Paar dagen ernaa dat ik betaald heb?

Dus 2 belangrijke mailtjes, Ramon, ken je het bevestegen?:p

Lesl,

Als je besteld hebt krijg je een overzicht van je bestelling in een emailtje. Een paar dagen later, als je betaling binnen en verwerkt is, krijg je nog een betalingsbevestiging.

Print deze beide uit en neem ze mee bij het ophalen, dan komt het altijd goed! :D

Beste Ramon,

Ik heb al mijn vuurwerk al besteld, maar op de Professional Rockets heb ik mijn ogen laten vallen.
Heb je dit assortiment ook op voorraad in de losse verkoop, dan neem ik deze mee als ik mijn vuurwerk kom halen.

Groet,

Peter Frank

PFR,

Dit kan ik helaas niet met zekerheid zeggen. Wij kopen het pakket groot in maar we weten natuurlijk niet van te voren of de vraag naar dit pakket groot is.

Wil je hem zeker hebben stuur ons dan even een mailtje, dan kan je hem bijbestellen! :D

Back
Bovenaan