Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze vorige jaar gehad en ik was erg tevreden met de knal. De knal was vergelijkbaar met de greenlightcracker (oude variant) en de widowmaker strijker.

Ik vond de sneakers van lesli niet zo hard gaan, zelfs zachter dan een rotje maar dat was de 2007 versie.

Ik heb de snaekers 2 jaar en 3 jaar terug gehad, daarvoor heette ze volgens mij crash? Mooie dingen de knal was redelijk iets harder dan een rotje. Toen kocht ik vorig jaar de twister knal van gbv, die knal was echt een stuk harder dan de sneaker. Ik werd toen meerdere malen ondervraagt waar dat vuurwerk gekocht had (ze geloofde niet dat het legaal was.......:p)

Vind de grondbloem met knal van GBV qua prijs/kwaliteit slechter dan die van Wolff.
Wolff is voor ong. 3,60 per 36 stuks te koop met goede harde knal en de grondbloem van GBV is voor 5,- per 40 stuks te koop met ook een goede harde knal. Scheelt toch een euro per pakkie. Ik ga dus dit jaar voor die van Wolff.
Topdingen in ieder geval! (Y)

De beste die ik tot nu toe heb gehad zijn de Assorted Twisters van Hardix. Hierin zitten 10 gewone, 10 crackling en 10 knaltollen en die gaan echt lekker hard, de hardste die ik tot nu toe gehad heb.
Die van Wolff knalden iets zachter, maar waren ook prima!
De knaltollen van Schuurmans zijn tot nu toe de slechtste die ik ooit heb gehad.

Dit jaar zal ik wederom die van Hardix & Wolff aanschaffen + die van GBV om voor het eerst te proberen (na aanleiding van de vele positieve berichten hierover :wink:)

Vind de grondbloem met knal van GBV qua prijs/kwaliteit slechter dan die van Wolff.
Wolff is voor ong. 3,60 per 36 stuks te koop met goede harde knal en de grondbloem van GBV is voor 5,- per 40 stuks te koop met ook een goede harde knal. Scheelt toch een euro per pakkie. Ik ga dus dit jaar voor die van Wolff.
Topdingen in ieder geval! (Y)

Je weet dat er in Velserbroek een dealer van GBV zit? Als ik jouw was zou ik dit jaar gewoon een pakje meenemen, doe ik wel iig:D

hardix assorted twisters.
zijn 10 gewone, 10 crackling en 10 met knal die met knal is echt keihard voor NL vuurwerk iets harder als widowmaker special

De Twister knal van GBV gaan inderdaad het hardst, áls ze knallen ja! :mad: Ik had echt ontzettend veel weigeraars (daarbij bedoel ik dat er geen knal kwam)

He, had jij dat ook al? Die van mij tolden wel, maar 1 van de 5 ging niet af :sad:
Maar toch zeker wel een leuke knal dat er van af komt :D

Ik weet dat ook Brave en Wichers (B&W) een zogenaamde "fantasie kanonslag" verkoopt. Kost zo'n €3,75 per doosje van 100 stuks.

Afbeelding:
106.jpg

Ik kan echter van deze wondertol met knal helemaal niets vinden op het forum. Iemand die deze ooit gehad heeft? Hoe was de knal? En de grondbloem vooraf? Betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan