Wonderful World

Net bij ANO:wink:

En volgens mij ook bij TP vuurwerk.

Was wel de topper van de avond, heb hem gelijk besteld.

Laatst bewerkt:
Ik ben het met Timothy22 eens dit was de topper van de avond op de demo van ano vuurwerk ik kan me alleen de burst niet goed meer voor de geest halen maar de effecten bleven echt lekker lang hangen. China filmpje boeide me echt totaal niet had hem daarom ook niet op me lijst staan maar bij deze toch bestelt

Werkelijkwaar een pracht blok.
Wat een beest vast en zeker echte productie.
Kopen kopen kopen.

Laatst bewerkt:
Werkelijkwaar een pracht bak.
Zoooo mooi.
Gewoon te mooi om waar te zijn.
Net als de single shots.
Burst xtreme xl artillery canonade nitraat granaat style.
Nee prachtig maar geloof er nix van.
Waneer ze echt zo presteren in de straat koop ik heel Royal op:wink:
Nee ik zeg TE mooi.
Iets met samples en/of ILT?

Moet je veel geld meenemen:):D We gaan het meemaken heb m ook besteld en tsja ik geloof wel dat die zooooo mooi is, mocht t niet zo zijn, wat heb je er dan aan als je dat laat zien!!! Dan trappen we er 1x in maar daarna niet meer. Royal zal zich zeer ongeloofwaardig maken en dat is hun totaal onwaardig....

Werkelijkwaar een pracht bak.
Zoooo mooi.
Gewoon te mooi om waar te zijn.
Net als de single shots.
Burst xtreme xl artillery canonade nitraat granaat style.
Nee prachtig maar geloof er nix van.
Waneer ze echt zo presteren in de straat koop ik heel Royal op:wink:
Nee ik zeg TE mooi.
Iets met samples en/of ILT?

Wat vond je zo ongeloofwaardig aan de Wonderfull World?
Ik heb geen extreem grote boeketten, te harde borst oid gezien. Het meest indrukwekkend was de branduur van het goud. De boeketten waren zelfs niet eens erg vol.
Juist door de salvos en het pompen op het einde is dit een topper. Als je 3 cakes als de eerste had gehad en 1 finalecake was het niks bijzonders geweest.

Geloof me.. Iets met sample omdat de echte profuctie nog niet binnen is.
Kan Royal niets aan doen.
Die *** chinezen kunnen nooit geen maat houden.
Hij zal vast erg mooi zijn. Royal kennende zit dat wel goef.
Maar eerlijk is eerlijk.
Dit was een sample..
Dat kon een blind paard met een oog nog wel zien.

Eerlijk gezegd kan ik daar niet over oordelen want ik heb m niet live gezien gister. Dus als jij dat zegt en je bent er geweest dan moet ik dat geloven....

Geloof me.. Iets met sample omdat de echte profuctie nog niet binnen is.
Kan Royal niets aan doen.
Die *** chinezen kunnen nooit geen maat houden.
Hij zal vast erg mooi zijn. Royal kennende zit dat wel goef.
Maar eerlijk is eerlijk.
Dit was een sample..
Dat kon een blind paard met een oog nog wel zien.

Ano's heaven four dan ook een sample?

Waarom zou dit een sample moeten zijn...? Wat samenvuurwerkkopen ook al zegt, boeketten waren niet echt groot en vol en de burst was gewoon weer lekker zoals altijd en niet extreem hard. Zou al het spul van Zena dan ook een sample geweest zijn? Die waren eerlijk gezegd nog beter.

Deze ook gezien gisteren, zeker de topper van de avond als die zo presteert. Volgens mij moet het wel kunnen, de boeketten waren niet extreem vol, maar wel lang brandend. Maargoed, de tijd zal het leren!

Wat een super box was dit gisteren. Goede burst en super effect. Bleven inderdaad erg lang hangen.

Maar hoezo zou dit een sample zijn 3xh? Er zijn cakes op de markt geweest die net zo goed presteerde als deze.

Back
Bovenaan