Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben erg benieuwd of we deze artikelen straks ook bij de action kunnen kopen![]()
Net wat crackling balls en knetterlinten gehaald, best grappig het hele jaar door wat kleins in huis mogen hebben.
bij welke winkel heb je dat gehaald als ik vragen mag?
+ YouTube Video | |
Ik ga deze week maar eens langs de Groenrijk even checken of ze wat hebben. Ik ben bang dat iedereen daar raar op zal kijken als ik naar het vuurwerk vraag.
Die crackling balls uit dat lesli paketje zij vrij goed moet ik zeggen. Heb alweer meegemaakt dat ze begonnen te zeuren...
gewoon kijken waar de tuinfakkels en wensbalonnen liggen, hier ligt ook het fop en scherts vuurwerk
Ik vraag mij af of dat bij elke vestiging het 't hele jaar in de schappen ligt. Vorig jaar had ik wel rond november zo'n pakket van €20,- gekocht (Met grondbloemen, crackling balls, luchthuilers) en "normale" cracklingballs en flashing diamonds. Tot nu toe veel plezier gehad en nog geen politie achter mij aan gehad. Maar doordat mensen gaan zeiken vanwege het feit dat ze de regels niet kennen levert soms enige "spanningen" op.
De Happiness Uit het "shells & mines" pakket van wolff is blijkbaar ook Cat 1. Zou dit gelden voor alle happiness van importeurs?