Wonder tollen - fop en scherts vuurwerk

Net wat crackling balls en knetterlinten gehaald, best grappig het hele jaar door wat kleins in huis mogen hebben.

ik heb hier nog wat doosjes flashing demons en een doosje knetterlint liggen. (gekocht in maart dit jaar bij de Groenrijk en waren al te koop vanaf oktober/november) zal morgen eens kijken of daar ook categorie 1 op staat aangegeven

Alle produkten in het vet vuurwerkpakket van lesli (oa te koop bij welkoop afgelopen jaar en via de site aangegeven door dinoroel in dit topic vallen onder Cat 1 vuurwerk.
Dat zijn fonteinen en crackling balls en sterretjes, enz.
Zie de foto's:

pak1.jpg

pakket.jpg

Had dit pakket ook afgelopen jaar en de nodige fonteinen zie je gestookt in dit onderstaande filmpje.
De crackling heb ik nog allemaal omdat dit toen nog niet mocht dacht ik zo ivm geluidsoverlast, maar deze mogen dus nu ook:)

Dus hier kan je best leuke dingen mee doen en al van genieten.

Maar ik kan me zo voorstellen dat de buren als wel de politie nog niet echt op de hoogte is van de nieuwe regels.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik ga deze week maar eens langs de Groenrijk even checken of ze wat hebben. Ik ben bang dat iedereen daar raar op zal kijken als ik naar het vuurwerk vraag.

Ik ga deze week maar eens langs de Groenrijk even checken of ze wat hebben. Ik ben bang dat iedereen daar raar op zal kijken als ik naar het vuurwerk vraag.

Ach, je hebt de wet aan je zijde ;). Vraag verder naar fop en scherts vuurwerk, dat verkochten ze volgens mij ook al voor de wetswijziging.

gewoon kijken waar de tuinfakkels en wensbalonnen liggen, hier ligt ook het fop en scherts vuurwerk

Die crackling balls uit dat lesli paketje zij vrij goed moet ik zeggen. Heb alweer meegemaakt dat ze begonnen te zeuren...

gewoon kijken waar de tuinfakkels en wensbalonnen liggen, hier ligt ook het fop en scherts vuurwerk

Ik vraag mij af of dat bij elke vestiging het 't hele jaar in de schappen ligt. Vorig jaar had ik wel rond november zo'n pakket van €20,- gekocht (Met grondbloemen, crackling balls, luchthuilers) en "normale" cracklingballs en flashing diamonds. Tot nu toe veel plezier gehad en nog geen politie achter mij aan gehad. Maar doordat mensen gaan zeiken vanwege het feit dat ze de regels niet kennen levert soms enige "spanningen" op.

Ik kan die knetterlinten van lesli zeker aanraden :) geweldig dat je het hele jaar zo nu en dan 1 van deze op straat kan gooien.

Ik vraag mij af of dat bij elke vestiging het 't hele jaar in de schappen ligt. Vorig jaar had ik wel rond november zo'n pakket van €20,- gekocht (Met grondbloemen, crackling balls, luchthuilers) en "normale" cracklingballs en flashing diamonds. Tot nu toe veel plezier gehad en nog geen politie achter mij aan gehad. Maar doordat mensen gaan zeiken vanwege het feit dat ze de regels niet kennen levert soms enige "spanningen" op.

tuinfakkels misschien niet maar de wensbalonnen liggen hier gewoon het hele jaar door in de winkel

De Happiness Uit het "shells & mines" pakket van wolff is blijkbaar ook Cat 1. Zou dit gelden voor alle happiness van importeurs?

De Happiness Uit het "shells & mines" pakket van wolff is blijkbaar ook Cat 1. Zou dit gelden voor alle happiness van importeurs?

Afhankelijk van de effectgrootte en de kruitinhoud, maar de kans is reëel aanwezig dat andere importeurs hem ook als Cat.1 hebben dalijk

Hier een plaatje van het pakketje en de fontein. Alleen de Happiness is Cat 1, de andere zijn enkelshots buizen en vallen onder cat 2.

Bqh7E.jpg

Laatst bewerkt:
In Duitsland zijn ze toch al wel iets verder met Categorie 1.
Alles in het filmpje is T1 behalve de laatste salutes.
Misschien wat voor de Nederlandse markt? hint hint :wink:

Back
Bovenaan