Woede

Wat een zieke cake, het is wel 45 euro wat je in ene wegschiet maar echt ruigste cake dit :p
En bovendien me lievelingseffect.

Erg vette cake om een showtje mee af te sluiten, ik denk dat een hoop schietbedrijven met consumenten shows gebruik zullen maken van deze pot!
En met elektrisch schieten zou helemaal kicken wezen om meerdere van deze tegelijk af te steken om af te sluiten :D niks beters als een heftige goude finale.

Ondanks dat het een prijzige cakes is voor zijn tijdsduur, hebben we er toch 3 van aangeschaft. Gewoon een rammer en niemand die zoiets verwacht.
In de nacht nog even 2 tegelijk geschoten, super gewoon en die reacties haha, mensen vinden het prachtig, maar na het horen van de prijs, verklaren ze je toch wel voor gek dat je het dan ook nog eens per 2 schiet. :wink::p
Maar goed, die "wow" en "ooooohhh", die doen het hem helemaal van zoveel mensen, gewoon een prima product, die moesten we gewoon hebben haha. :D

Ik had 'm toch ook maar even gekocht, ondanks dat ik hem op de demo's wat tegen vond vallen.

Maar moet zeggen dat ik het in de straat gezien echt een topper vond, zeker als je er onder staat, hele lucht vol met goud gepompt, volgend jaar maar een kartonnetje:wink::rolleyes:

Ik had er 1 en wat een topper is en blijft deze.
Heerlijk om onder effecten van deze cake te staan.
Volgend jaar neem ik hem weer, maar ik denk dat ik er dan wel 10 a 15 cm visco op plak, zodat ik rustig een goede afstand kan nemen.
Want als je hem echt van de zijkant ziet, komen de effecten echt beter over.

Per 2 of 3 schieten, oei dat zal helemaal te gek zijn.:wink::D

wie van deze cakes houdt kan een nog extreme versie kopen namelijk de Texas Hold’em Poker Cakes van Tientonner.

Hier zit 1 cake bij die ramt alle 64 schoten praktisch in 1 keer eruit, ik zal tnt een filmpje plaatsen in het hardix gedeelte van alle 6 cakes

Wat een topper was dit zeg.
Heerlijke cake met puur geweld.
Hij is vrij prijzig voor de tijdsduur, maar ik zou hem volgend jaar zo weer kopen.
Heerlijk volle gouden lucht, prachtig.

Geweldige pot! Voor de mensen die wat meer kunnen besteden of voor de echte liefhebbers van dit geweld. Je wordt echt overdonderd door dit ding, topper!

Ze hadden inderdaad ook 2x 15 schoten kunnen doen, of alles tegelijkertijd maar dan shaped.. maar ik denk dat je er op deze manier toch het meeste geweld uithaalt :) !

Ik had hem ook en was laaiend enthousiast over deze cake. Ik kon hem alleen maar van filmpjes, en daarbij werd af en toe aangehaald dat het goud niet lang bleef hangen. Dit vond ik best meevallen eigenlijk. Volgende keer zeker weer! Zie hieronder mijn filmpje:) De buurjongen dacht zelfs dat er nog meer salvo's kwamen:D

Grtz.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we het nou niet groter gaan maken,dan wat het is. Groningers zijn nu eenmaal stugge mensen. En of het een hype wordt zien we van zelf,na de demo,of na oud en nieuw.

beetje late reactie maar kon het niet laten om toch hier iets over te zeggen.
Het is een klein beetje generaliserend.
Over woede: Ik vind het beetje veel geld zoals velen, alleen kan het idee zeker waarderen. En als je het geld er voor hebt, waarom zou je hem dan laten staan?

greetzz

Ik had er 1 en wat een topper is en blijft deze.
Heerlijk om onder effecten van deze cake te staan.
Volgend jaar neem ik hem weer, maar ik denk dat ik er dan wel 10 a 15 cm visco op plak, zodat ik rustig een goede afstand kan nemen.
Want als je hem echt van de zijkant ziet, komen de effecten echt beter over.

Per 2 of 3 schieten, oei dat zal helemaal te gek zijn.:wink::D

oei.. dat zouw ook aardig duur worden:p
134,84 euro om precies te zijn:wink:

Een cake die ik dit jaar helaas overgeslagen heb omdat ik de de jaloers wou meemaken.( was ook een erg goede keus :p )
Maar volgend jaar zit Woede zeker in mijn assortiment gecombineerd met 2 a 3 hoogmoedjes moet dat toch wel de ultieme finale zijn.

De adviesprijs van de "Woede" is van € 44.50 naar € 40,00 gegaan dit jaar.
Mij is het het waard, hij is snel weg maar wat is tie gaaf! De buurt weet in ieder geval dat je wat afstak...maar wat?:p

Kijk, dat zijn de mooie berichten.
Scheelt weer 4,5 euro.
Mooi om te zien dat er producten in prijs verlaagd worden:D.

Met de prijsverhogingen- en daling in de Menselijkheid-lijn zijn deze en Hoogmoed m.i. nog de enige met goede prijs-kruit/shots verhouding... (dus even niet kijkend naar type effecten). Rest wordt in die verhouding gewoon té buitensporig...

Eindelijk me filmpje online gezet gefilmd tijdens een demo show

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem besteld voor komend jaar! Ben erg benieuwd naar deze cake! Kan nu al niet meer wachten, maar ik zal de enige niet zijn:wink:

In mijn goud-blauw project heb ik de Woede ook gebruikt als afsluiter.
Wat een geweld zeg, dit jaar hopelijk keer 3 als finale!!!

Filmpje:

Back
Bovenaan