@ AWG; Ik moest ook wel grinniken nadat ik m'n verbazing opzij had gezet over de uitgebreide reactie van de importeur.
Want mijns inziens mag een importeur zich vanuit trots op bereikt resultaat verheven voelen boven de kritiek van een onbekend en onbetekend Gronings keuterboertje, en zakelijk en onpersoonlijk daar vanuit kunnen reageren (misschine juist
niet reageren )
In plaats daarvan komt er een persoonlijk aanval op de (mogelijke) klant, vol denigrerende woorden op een badinerend toontje, waarmee de cake zijn naam opeens waargemaakt lijkt te worden. Ik vind het betreurenswaardig.
Tegelijkertijd zie ik bij het licht van deze nieuwe dag waar de crux lag in mijn posts: "oplichterij"...
Bij deze bied ik mijn welgemeende excuses aan voor die onterechte en uiterst onvriendelijke bewoording. Ik zou willen dat ik wat langer had nagedacht voor ik dat postte. Toch zal ik het niet weg-editen, en zo mijn fout en tekortkomingen ontkennen.
Zo heeft elk mens dus zijn gebreken en mag die daar op een juiste manier verantwoordelijkheid voor nemen, ook al is het kwaad reeds geschied. Volgens mij is het vaker impulsiviteit dan moedwillige kwaadaardigheid die boosdoener is. Ook dát is allemaal Menselijkheid
Ik denk ook dat Evelien mij en ons heeft laten zien dat achter een importeur ook een mens met gevoel schuilt (of kan schuilen). Dit is best iets om in het achterhoofd te houden voor mij en eenieder die woorden kiest om een mening te uiten, ook al is het niet persoonlijk gericht maar op de zaak die de personen vertegenwoordigen.
Al met al zal ik geen seconde twijfelen om dit jaar weer producten van Witte Tentenverhuur aan te schaffen hoor, ben al een paar jaar een tevreden klant en bewonderaar van de drang tot innovatie!
O, en die uitnodiging voor de demo vind ik heel aardig, bedankt. Toch zal het voor mij financieel niet rendabel zijn naar Eemnes af te reizen, wil ik van mijn minimumloon kunnen sparen voor vuurwerk.