Woede

Leuke namen overigens :P Die had ik nog niet verzonnen!
IK ben enthousiast iig, stel dat je deze met nog een zelfde als finale gebruikt!
Krijg nu al kippenvel!

Over de prijs kan je twisten het is denk ik gewoon wat je erover wilt hebben.Maar lijkt me een ideale cake om als afsluiter te plaatsen in een showtje,een gouden douche!

Echt, ik heb 'm nu iets van 5 keer bekeken, en ik zie de 30 schoten er écht niet aan af. Ik krijg de neiging het pure oplichting te noemen... Vergelijk het even met Royal's Vast Fortune, heel wat kaler met 8shots, maar nog mét mines en ook al had het dat niet, opgeteld qua prijs nog altijd een stúk goedkoper... Jemig, ik maak me hier beetje boos om. De leek zal zich opgelicht voelen (de rijken uitzonderd) de freak zal te weinig zijn om deze productie te rechtvaardigen. Ik moet dit topic maar even gaan negeren, anders blijf ik doorgaan...

mischien moet je wat meer afstand nemen van je scherm waarschijnlijk hebben ze dat ook met de camera gedaan om het geheel in beeld te krijgen. Mischien dringt het dan wat meer door 400+ gram in 1 keer is niet niets. Je zou het op moeten eten! Het ligt zwaarder op de maag dan een dubbele whopper van de burger king!

De prijs lijkt wat aan de hoge kant, maar als je er bij stilstaat dat het toch gewoon een cake is die bijna 500 gram kruit bevat is het maar betrekkelijk. Eigenlijk is hij gewoon goed geprijsd.
Of je het er voor over hebt is wat anders, want ik kan goed begrijpen dat veel mensen toch iéts langer van hun geld genieten, waaronder ik zelf.

Wel een prachtige cake waarvan ik hoop hem ooit in de collectie te mogen hebben, misschien volgend jaar, als mijn budget het toelaat.

Hallo allemaal,

Wat zijn sommige van jullie toch weer snel op jullie vuurpijltjes getrapt,
en wat hadden we dit voorspeld, daarom wil ik ook even reageren.
Naar China gaan en leuk door de Chinees uitgezochte cakes aan wijzen dat kan iedereen.
Dan vervolgens bijna allemaal de zelfde cakes voor € 35,00 op de markt brengen is uiteraard 100% sucses verzekerd.
Maar je kop uit steken zelf dingen verzinnen en het risico lopen dat dit duur wordt, dat is andere koek.
Wij willen voor ieder wat wils, voor de consument en voor de echte liefhebber.
Voor mensen met een kleine beurs en voor mensen met een dikke beurs.
Wat me dan ook af en toe een beetje tegenvalt van jullie is dat jullie zo ontzettend naar jullie eigen smaak kijken en naar jullie eigen knip.
Iedereen hier binnen de firma vind Woede te duur, ik eigelijk ook, maar
ik weet wel hoe moeilijk het is om dit te maken, en ga daar nu even over na denken voor dat je comentaar geeft.
We moeten namelijk wel ons aan de regels houden, en met die wetenschap moet je je bedenken dat er echt op de secondes word gewerkt bij het produceren van deze cake.
En uiteraard zijn het gewoon 30 schoten, Ricardus toch!!!
Kom jij nu maar is naar onze demo, ik nodig jou persoonlijk uit en dan mag jij met een helmpje op en een jasje aan naast deze cake staan als we hem gaan showen,
en dan mag je aan iedereen vertellen wat een ... cake het is.
En hallo verdien ik inmiddels niet een beetje meer credit, als het om vuurwerk gaat, let maar op me woorden, Hoogmoed, ook een cake uit deze reeks, de naam zegt het al, is een kindje van MIKE, !!!!
Maar Ricardus gaan we je zien op de demo ??

Groeten Evelien

Bedankt voor deze verwoording Evelien!

Ik denk ook wel dat veel mensen (hier op het forum) jullie innovatieve producten respecteren! Veel van jullie producten zijn uniek en dat heeft zijn prijs. Aan ieder de keus dat geld er voor neer te leggen.:)

ps.
Als Ricardus niet durft of wil, wil ik er wel naast komen staan hoor:angel:

Groeten

Laatst bewerkt:
Je krijgt naar mijn berekening gewoon nog steeds war voor je geld! ls je het aantal gram bekijkt en het effect. Ja en dat het wat korter duurt dan anderen is een ander verhaal sommige mensen slapen altijd uit en leven dus korter, mijn motto is, leef je leven en sta vroeg op want het kan zo voorbij zijn. Nou deze pot geeft alleen maar aan, geniet en leef als freak! Want als je op alle andere suffe potten moet wachten dan ben ik pas om 06:00 uur 1 januari klaar! Dus deze bevalt me heel erg! Want moet de volgende ochtend mijn eigen gemaakte rotzooi gewoon weer opvegen! En moet dus weer vroeg op.

Wel mooi voor een eindfinale of zo hoor!
En ja Ik geef Evelien wel gelijk: er zijn mensen die gewoon knaken zat hebben en dus alleen kijken naar originaliteit/kracht/geweld van bijvoorbeeld deze cake.
Ook ik heb maar een bepaald budget en baal wel eens flink van de hoge prijzen in vuurwerkland, maar ik kan toch ook niet altijd die auto kopen die ik mooi vind? Das dus met alles zo vind ik.
Oké vuurwerk gaat eenmaal een paar keer over de kop maar dat heb je ook met een fles wijn die je besteld in een restaurant.
Om verkooptechnische redenen vind ik dat ook deze cake gewoon moet kunnen.
Er moet toch geld verdiend worden.
Uiteraard ga ik dus wel kijken waar ik het goedkoopst mijn vuurwerk kan halen!
Met 20-30% kom je nog een heel eind.
Evelien gewoon zo door gaan hoor!

zolang één 'h' je meer werk is dan zo'n cake ontwikkelen: Nee.

Zo'n bericht kan je zelf toch hopelijk morgen ook niet meer serieus nemen..

Ontopic:
Volgens mij is dit in de straat 10x zoveel geweld als op het filmpje, leuk idee ook.
Veel mensen heb ik horen vragen naar een cake die alles er in een keer uitschiet!
Nu zijn er 2 importeurs die dit idee hebben uitgevoerd, mooi.
Ik ben positief, toch laat ik hem staan mijn budget is hiervoor te laag.
Wel ben ik er 100% zeker van dat als iemand uit mijn straat deze heeft ik er lang van kan nagenieten!

ik wil dit eveb melden: het feit sommigen geen geld hebben om dit soort potten te kopen geeft julli enog geen recht iets af te kraken als "te duur" en dat soort onzin, ik ben iemand die hier van geniet en laat andren lekker zelf kiezen, maar ga niet lopen zeuren over prijzen terwijl je hem wel vet vindt, maar hem gewoonweg niet kan betalen. Hou gewoon je mond en ga harder werken! Dan kan je hem mischien zelf ooit ook eens kopen. Ik ben 32 en verdien mijn geld, en nu ga ik eens er gewoon wat van zeggen. Als jullie er iets op tegen hebben dan hoor ik het wel. Maar vergeet niet dat hier niet alleen maar mannetjes van 16 zitten die bij de Albert Heijn Way To Go werken! Dus denk eerst rustig na voordat je ergens een mening over geeft graag. Verder geen hard feelings, we zijn allemaal freaks! Ook ik nog steeds. Zeg gewoon of je hem mooi vindt en als je hem niet kan betalen jammer voor je. Maar ga niet zeiken, daar kan je zelfs iets aan doen, en niet Marijn op aanspreken. Ik wil ook een Ferrari maar kan hem ook niet betalen, maar ik kraak Ferrari toch ook niet af want het blijft een mooie auto!

Laatst bewerkt:
Een stevige adviesprijs, dat mag zeker gezegd worden.
ik vind overigens dat de 30 schoten er niet echt vanaf te zien zijn. het zouden er net zo goed 20 kunnen zijn. Ik denk dat dit effect beter tot zijn recht had gekomen als de effecten in W-shape geschoten zouden worden zoals de 'single-rows' van Crown. Ik denk dat je een veel vollere hemel zou overhouden dan 30 schoten in I-shape.

Daarbij ben ik ook heel bang dat mensen niet beseffen dat dit een cake is die alles in een keer de lucht in blaast, en op oud jaar voor een verassing komen te staan als deze in een keer de 30 schoten wegschiet. dat zou een dure miskoop worden.

Ik denk overigens dat een hoog gehalte van de mensen hier op het forum toch wel weten hoe ze een dergelijke cake in 1 keer kunnen laten leegschieten, en dan heb je voor 30 euro een mooier effect.

Mvg, Lunig

Laatst bewerkt:
nou deze cake brengt aardig wat :angry:woede:angry: naar boven:rolleyes:

ik zou de brief van marijntje ook schatten op hoeveel het waard is.
het bemoederende enigzins belerende toontje zou voor mij ook niks lijken.
misschien zou ik het anders formuleren voor iemand die ik niet ken?
het praten over ''helmpje'' en ''jasje'' en dan ernaast mogen staan als een klein kleutertje nee daar had ik ook niet serieus op ingegaan.(uitgaande dat hij niet boos is want dat zou wel grappig zijn hierom)
ik ken richardus verders niet goed ofzo maar dit zou zomaar zijn vorm van humor kunnen zijn, ik moest er in ieder geval smakelijk om lachen om zijn reactie:D:p

zal vast allemaal wel niet zo bedoeld zijn,we blijven positief het is maar vuurwerk hoor mensen.
als iemand het zondegeld vind nou dan koopt ie het toch niet, die mening mag hij geven, en of hij in twijfel trekt of het 30 schoten zijn, ik zag het er ook niet aan af maargoed als jullie zeggen van wel dan is het zo.
denk ook niet dat je het moet zien in de vorm van dat je geen credit zou hebben op het moment dat iemand kritiek geeft.

ik vind het filmpje helemaal prut, op mij komt het niet over als de megaburstcake die het zou moeten zijn in de straat. maar dit is maar een filmpje als hij daadwerkelijk zo goed is als jullie zeggen en zoals ik me probeer voor te stellen op 10 meter afstand in de straat, dan zeg ik: maak er nog maar een paar: razernij,drift,venijn,toorn,wraak etc etc.

Ten 1e wil ik mijn complimenten richten aan Evelien voor de onwijze durf om dit te doen.
Toen ik de info las over de cake dacht ik holysh*t,Wat een geweld zal dat niet zijn zeg.
En wat haar antwoordt betreft daar kan ik wel in komen.
Als importeur ben je altijd bezig om de grenzen van de mogelijkheden qua verbetering op te zoeken of een zo'n groot mogelijke wow factor te behalen.
Dit kan soms ook met de prijs zijn,Iets echt indrukwekkends kan niet altijd goedkoop geproduceerd worden.
Als echte Liefhebbers/Freaks/Extremisten weet je dat ook en al is het niet altijd leuk om een hoog bedrag neer te tellen maar kraak het dan niet gelijk af omdat je de prijs niet tof vind.
En idd is het als detailist wel verstandig om de gewone consument erop te wijzen dat dit blokkie alles er in 1 keer uit ramt om ? te voorkomen bij de koper.
Of het een succes wordt zal de tijd leren,Maar ook als importeur zul je moeten bekijken of nieuwe producten aanslaan of niet en risico's durven te nemen.
En als kleine importeurs zoals Witte tenten en een paar andere zul je toch moeten uitblinken in creativiteit om te kunnen concureren tegen de grote jongens in de branche.

Ten 1e wil ik mijn complimenten richten aan Evelien voor de onwijze durf om dit te doen.
Toen ik de info las over de cake dacht ik holysh*t,Wat een geweld zal dat niet zijn zeg.
En wat haar antwoordt betreft daar kan ik wel in komen.
Als importeur ben je altijd bezig om de grenzen van de mogelijkheden qua verbetering op te zoeken of een zo'n groot mogelijke wow factor te behalen.
Dit kan soms ook met de prijs zijn,Iets echt indrukwekkends kan niet altijd goedkoop geproduceerd worden.
Als echte Liefhebbers/Freaks/Extremisten weet je dat ook en al is het niet altijd leuk om een hoog bedrag neer te tellen maar kraak het dan niet gelijk af omdat je de prijs niet tof vind.
En idd is het als detailist wel verstandig om de gewone consument erop te wijzen dat dit blokkie alles er in 1 keer uit ramt om ? te voorkomen bij de koper.
Of het een succes wordt zal de tijd leren,Maar ook als importeur zul je moeten bekijken of nieuwe producten aanslaan of niet en risico's durven te nemen.
En als kleine importeurs zoals Witte tenten en een paar andere zul je toch moeten uitblinken in creativiteit om te kunnen concureren tegen de grote jongens in de branche.

Ben het met je beredenering eens, maar, het geweld doet wel wat denk ik met je. Want iemand die het koopt en geen idee heeft wat het doet. Zal hier toch altijd over napraten! EN weet zeker dat ze de volgende keer weer Marijn kiezen. Juist om het effect (van napraten) Ik heb ooit eens een no name blok andersom afgestoken.... (second fuse) ja bizar he? Maar heb het er nog heel vaak over. haha

Jammer van deze reactie, normaal heb je ook wel een scherper antwoord. :wink:

Ik zou de kans aangrijpen, een persoonlijke uitnodiging, unieke kans, zoals je ziet zouden anderen het wel willen, maar jij roept als eerste het hardst en neemt dan niet zo'n kans aan? :bonk:
Ook ik zou er graag naast staan, overtuig mij maar dat ik deze ook in de straat moet zetten Evelien! :D:p

@Lunig; bedenk wel dat een waaier meer volume heeft en daardoor in transport meer kosten op zich neemt waardoor alles nog wat duurder gaat worden. :p

tsja, fouten maken is menselijk hé? Richardus.

Een burstknal kun je sowieso niet beoordelen via film. Zoveel camera's, zoveel geluid.
En daarbij kan ik mezelf quoten: "Leuk ding voor leuk prijs", inclusief taalvoudt :D

@Mattenfreak; ik ben het helemaal met je eens, maar ik denk wel dat een W-shape deze cake zou complimenteren, en dat hij dan voor 50? euro een mooier en voller effect zou geven. Maar dat blijft natuurlijk speculeren. Ik kijk er hoe dan ook naar uit om deze 'woede' live te aanschouwen.

Mvg, Lunig

Nounou, wat een reacties in een avondje tijd :p

Als je objectief kijkt, zonder het filmpje te hebben gezien, valt de prijs toch best mee? €45,- voor bijna 500 échte grammen kruit. Anderhalve euro per schot. Niet bijzonder laag geprijsd, maar zeker niet overpriced.
Wanneer we dan het filmpje in ogenschouw nemen, wordt de cake plotseling toch een beetje overpriced. Hoe je het ook wendt of keert, 45 euro in vijf tellen wegknallen is niet prettig! Op het filmpje LIJKT het alsof het maar tien schoten zijn met 150 gram kruit. Ook ik vraag me af of de cake niet beter twee bursts van 15 schoten had kunnen geven, of in fanshape had moeten schieten. Ja, dan wordt ie weer duurder...dus dat blijft een afweging. Voor mij persoonlijk is 30 schoten tegelijk op een hoopje een beetje teveel van het goede. Ik had liever twee salvo's gezien. Maar ik heb ook het vermoeden dat het China filmpje niet geweldig is. Moet je voorstellen in je straatje...dat er vijf meter naast je opeens dertig schoten tegelijk de lucht in gaan! Volgens mij is deze cake wel een héél stuk heftiger in het eggie dan op de film.
De verkopers van Witte Tenten vuurwerk is een belangrijke taak weggelegd om de nietsvermoedende consument erop te wijzen dat deze cake in een oogwenk weg is. Ik wil best geloven dat er consumenten op zoek zijn naar dit soort producten. Maar de kans op een teleurgestelde klant die een ietsje langdurigere cake verwachtte, is groter.

Een opvallend product. Nu al veel besproken. Een demo moet uitsluitsel geven over de uitwerking van deze cake :)

Even los gezien van de prijs.. het is een leuke cake. vooral als finale shot of als afsluiter van een (goud) thema is dit wel een aanrader lijkt me. ik zou er wel een mooi frontje mee willen maken in een show bijvoorbeeld.

Prijstechnisch gezien vind ik hem wel wat fors geprijsd.. 1 shot.. alles weg. Ik kan de kritieken die hier gegeven worden wel begrijpen. Hoe je het ook went of keert je knalt alle schoten, 30 stuks, tegelijk de lucht in en weg is je 44 euro 50 in een paar seconden. Voor een liefhebber, of iemand die het geld er voor over heeft is het zeker het aankopen de moeite waard.

Deze cake staat al op me lijstje.
Lijkt me heerlijk om deze aan te steken met een goeie sigaar!

(Ik zou bijna een vuurwerk winkel openen om er 10 te kopen voor weinig en ze door te lonten met quickfuse.
Dat zal vet zijn..............:D)

Geweldige cake zonder meer! Prijs is voor het tijdsduur aan de hoge kant. Als de 30 schots wat langzamer na elkaar geschoten zouden worden, was de prijs wellicht minder veel besproken. Het is maar net waar je van houdt en hoeveel je er voor over hebt.

Wat betreft de reactie van Richardus.. tsja.. We weten wie het zegt.
Achter het scherm hevige kritiek, maar nooit in real life gespot.

Vet salvo, harde burst en langdurig hangend blijvende effecten die je hele straat vullen maken van deze cake wel een bizar schouwspel waar zeker in de straat waar je hem afsteekt over nagepraat gaat worden :rolleyes:
De reacties van velen over de prijs kan ik zeker goed begrijpen, ook ik vind het veel geld maar je hebt er wel wat voor :rolleyes:

Back
Bovenaan