Hallo allemaal,
Wat zijn sommige van jullie toch weer snel op jullie vuurpijltjes getrapt,
en wat hadden we dit voorspeld, daarom wil ik ook even reageren.
Naar China gaan en leuk door de Chinees uitgezochte cakes aan wijzen dat kan iedereen.
Dan vervolgens bijna allemaal de zelfde cakes voor € 35,00 op de markt brengen is uiteraard 100% sucses verzekerd.
Maar je kop uit steken zelf dingen verzinnen en het risico lopen dat dit duur wordt, dat is andere koek.
Wij willen voor ieder wat wils, voor de consument en voor de echte liefhebber.
Voor mensen met een kleine beurs en voor mensen met een dikke beurs.
Wat me dan ook af en toe een beetje tegenvalt van jullie is dat jullie zo ontzettend naar jullie eigen smaak kijken en naar jullie eigen knip.
Iedereen hier binnen de firma vind Woede te duur, ik eigelijk ook, maar
ik weet wel hoe moeilijk het is om dit te maken, en ga daar nu even over na denken voor dat je comentaar geeft.
We moeten namelijk wel ons aan de regels houden, en met die wetenschap moet je je bedenken dat er echt op de secondes word gewerkt bij het produceren van deze cake.
En uiteraard zijn het gewoon 30 schoten, Ricardus toch!!!
Kom jij nu maar is naar onze demo, ik nodig jou persoonlijk uit en dan mag jij met een helmpje op en een jasje aan naast deze cake staan als we hem gaan showen,
en dan mag je aan iedereen vertellen wat een ... cake het is.
En hallo verdien ik inmiddels niet een beetje meer credit, als het om vuurwerk gaat, let maar op me woorden, Hoogmoed, ook een cake uit deze reeks, de naam zegt het al, is een kindje van MIKE, !!!!
Maar Ricardus gaan we je zien op de demo ??
Groeten Evelien