Wodka Blue

Klinkt zo alsof je vindt dat alle Bonfire producten minder zijn geworden, maar aan de rest van je demofilmpjes zie ik gewoon dezelfde kwaliteit als vorig jaar. Bedoel je niet dat enkel/vooral deze Wodka Blue is veranderd?

Ik moet zeggen dat ik hem vorig jaar sowieso al minder sterk vond dan op de filmpjes. Hij was erg mooi, maar indrukkend niet, niet vol genoeg.

Ik zie nu dat mijn beleving mbt de Bonfire-artikelen (verwoord in de post over de demo van gisteravond) inderdaad wordt gedeeld door meerdere kenners. En helaas gaat het niet alleen op voor deze Wodka Blue, maar voor de meeste cakes die ik gisteren heb gezien, óók voor de Treasure Island, ondanks de positieve kritieken die ik daarover lees. Enorm balen!!!
Dit merk was klaar om de markt te veroveren, maar als deze demo karakteristiek was voor de kwaliteit van Bon dit jaar, dan is het voor mij geen topmerk meer.
Hoop in andere demo's te zien dat het toch een vergissing was...

Hij lijkt op het laatste filmpje misschien iets minder mooi vergeleken met de versie die we kennen, maar toch vind ik het nog geen slechte cake hoor.
Het effect vind ik er nog steeds goed uitzien en de prijs-kwaliteitsverhouding is in mijn ogen ook nog steeds dik in orde.
Dus ik denk niet dat je een miskoop doet als je deze Wodka Blue alsnog in huis haalt.
Daar komt bij dat het ook nog maar één demofilmpje is waarop hij ietsje tegenvalt. Natuurlijk zou het jammer zijn als de Wodka Blue echt zo is aangepast, maar om daarom nu al moord & brand te schreeuwen...
Hij stond op mijn lijst en blijft daar ook mooi staan :)

Topverhalen gehoord over deze cake, dus gisteren op de demo was ik erg benieuwd. Moet helaas zeggen dat mijn verwachtingen niet zijn waargemaakt. Het effect is leuk, maar had helaas beter uitgewerkt kunnen worden.
Als budgetcake zeker niet verkeerd maar het had beter gekund. Op de en of andere manier kwamen de boeketten niet immens en spectaculair over. Het had voller gekund aangezien ik onder andere het blauw niet erg goed uit de verf vond komen. jammer.

Vergelijk de filmpjes van shadow13 en Darksoul maar.
Gouden brocade is minder breed (mindere burst?) en de golden glitter willow/crosette is helemaal weg eigenlijk... Zonde. Ik heb ze dan ook snel van de lijst gehaald. Ik geef het nog 1 demo de kans, maar dan is het finaal.

Helaas heb ik net een mailtje gehad van ANO vuurwerk milheeze dat op hun demo van afgelopen week al het vuurwerk van dit jaar is :) Dus geen foutive opslag of vocht.

Dit kunnen ze verzekeren aangezien ze geen vuurwerk van vorig jaar over hadden en ze alles vrijdag pas binnen hebben gekregen.

Hoop iedereen hier geholpen mee te hebben.

is het niet vaak zo dat vuurwerk beter presteerd als het een tijdje gedroogd heeft,stel nou dat je deze batterijen drie dagen vlak bij de verwarming zet....
ik doe dat met alles wat ik de 29ste ophaal.

Vuurwerk wat een jaar in de opslag heeft gestaan is goed droog en zal dus en betere burst geven.

Vergeet niet dat het vuurwerk in China géén tijd meer heeft om te drogen....het wordt geproduceerd en meteen verscheept.

ik laat deze batterijen gewoon op mijn lijst staan.
De 29ste zet ik ze voor de kachel en ik ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen.
Bonfire houd toch ook de singleshots tegen omdat er te weinig kruid in zit,dus er is vast niet gekloot met de inhoud van de batterijen.

Wel raar dan dat deze cake samen met Outragious een van de weinige tegenvallers is terwijl alles op vrijdag is binnengekomen. Dus alles zou even vochtig moeten zijn.

Ik schat de kans dat het vochtig was dus vrij klein in.

ik laat deze batterijen gewoon op mijn lijst staan.
De 29ste zet ik ze voor de kachel en ik ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen.
Bonfire houd toch ook de singleshots tegen omdat er te weinig kruid in zit,dus er is vast niet gekloot met de inhoud van de batterijen.

Ik durf het gokje ook wel aan. Als ze weer zoals vorig jaar zijn heb je gewoon een topkoop aan de wodka blue en de outrageous. Zijn ze iets minder geworden zoals op het filmpje, dan vind ik niet dat ik een miskoop doe. Want dan zijn het opzich nog steeds leuke cakes voor het geld hoor.

Wel raar dan dat deze cake samen met Outragious een van de weinige tegenvallers is terwijl alles op vrijdag is binnengekomen. Dus alles zou even vochtig moeten zijn.

Ik schat de kans dat het vochtig was dus vrij klein in.

Wat is dat nou weer voor een conclusie. Wat nou als de Outrageous en Wodka Blue in dezelfde vochtige bunker staan bij Bon en de rest uit een andere bunker komt? Maar ik denk dat we in de topics erover moeten ophouden met speculeren en gewoon een paar demo's afwachten, de reacties die nu in de topics worden gepost zijn allemaal gebaseerd op 1 demo en dus op 1 karton vuurwerk. Pas wanneer er meerdere demo's zijn geweest kan je bepalen of de hele partij slecht of minder is. Vorig jaar zaten er ook slechte versies tussen bij de Outrageous. Vuurwerk is en blijft handwerk.

Kijk, dat stelt me dan wel weer een beetje gerust!!! Dit is volgens mij gewoon de Wodka Blue zoals we hem van vorig jaar kennen :)

Mooi gefilmd door Vuurwerkbieb, maar dat kan net zo goed een exemplaar zijn van vorig jaar.

In ieder geval anders dan degene die we in Milheeze hebben gezien.

Mooi gefilmd door Vuurwerkbieb, maar dat kan net zo goed een exemplaar zijn van vorig jaar.

In ieder geval anders dan degene die we in Milheeze hebben gezien.

dat zou ook nog kunnen idd,ben in iedergeval blij dat ik hem geruild heb voor de treasure island.:D

ik heb ze beide live gezien, het verschil zit em ook in de afstand hoor: bij milheeze was de afstand ongeveer 50 meter (ze zeiden 70 maar dat geloof ik niet) gisteren was de afstand precies 30 meter.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan