Wodka Blue

Echt een geweldige cake. De boeketten zijn enorm groot, maar wel goed gevuld. en het blauw kwam heel mooi tot zijn recht. Ik vond de Panter en de Wodka Blue zo ongeveer even veel indruk maken en dat voor €23,75. Ik ben blij dat ik hem 2x had. Als ik de mogenlijkheid krijg neem ik hem volgend jaar zeker weten. Wat een schitterende cake. Ik kan niets anders zeggen.

Heel erg mooie cake. Het blauw is heel mooi donker, effecten zijn goed van vorm en grootte en prachtig goud, goede timerain... Ben vol lof over vrijwel alles van Bonfireworks, en zo ook over deze cake.

Yup, hier kan ik kort over zijn. Topper! Vooral die finale :), heerlijk! De effecten blijven opvallend lang hangen en die finale lijkt bijna tot aan de grond te reiken! Fantastische cake dit.

Filmpje Wodka Blue 2009-2010:

Wederom een fantastisch mooie cake van Bonfireworks, perfecte spreiding strobing brocade blauw\zilver wonderschone combinatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
Hier mee begon ik om 12 uur ik denk als je het jaar toch goed openen dan maar met een fles ik bedoel een mooie pot genaamd Wodka blue.
Dit is echt een topper hoor zeker voor in de straat trekt ie heel veel aandacht de burst is goed en de effecten zijn schitterend

Een toppertje!

Wat een heerlijke cake, ik weet het nu zeker, ik moet en zal een Bonfire verkooppunt vinden! :D

haha ik zou zeggen ga naar vuurwerk vught , daar verkopen ze 'n selectie van de producten van bonfireworks , is nog geen 10km rijden voor jou :p .
en ze willen altijd bepaalde producten extra bestellen die vuurwerk vught niet vast in het assortiment heeft zitten .

haha ik zou zeggen ga naar vuurwerk vught , daar verkopen ze 'n selectie van de producten van bonfireworks , is nog geen 10km rijden voor jou :p .
en ze willen altijd bepaalde producten extra bestellen die vuurwerk vught niet vast in het assortiment heeft zitten .

Ja ik wist dat vuurwerk Vught wat verkochte.
Als ik je goed snap kan ik in prencipe alles van Bonfireworks bij hun bestellen? :)

Wat een heerlijke cake. Voor de 23 euro al helemaal.
Mooie heldere effecten die lang beleven hangen.
Volgend maar jaar weer, zit niks anders op.
Agh, wat erg :devil:

Edwin

Prachtige cake! Al helemaal als je de prijs bekijkt. Ik heb deze cake al voor 17,50 en dat is natuurlijk geen geld. Vorig jaar heb ik hem laten staan en ik zou me god niet meer weten waarom ik dat heb gedaan. Dit jaar is die van de partij! :D

Dit jaar kost deze cake 24,95. Dat moet dus even worden aangepast.
Maar wat een super topper, mooier dan de Sniper en veel goedkoper!

Back
Bovenaan