Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind die donderdagavond altijd wel lekker en de wat grotere toernooien...gewoon lekker een heel weekend op de bank hangen en darten kijken heerlijk!!Ik ga proberen dit jaar wat meer darten te kijken en het niet te laten bij alleen het wk. Toch een fijne sport om naar te kijken met een biertje op de bank.
Mooi, gefeliciteerd nog! Ik ben ook zelf weer dagelijks wat trainen voor de competitie...moet eerlijk zeggen tussen kerst en oudjaar weinig zelf gedart vanwege alle voorbereidingen en ook darts op tv....Ik opende mijn brievenbus van de week en wat lag daar in? Een kleinigheidje voor het winnen van de Scorito dartpoule. Heb ze direct op m’n pijlen gemonteerd en zie foto.. De eerste worp met deze flights en het was direct raak. Deze flights zijn magisch man! Dank aan Djaimy!
Gaat niet lekker nee en die van Gerwen zegt nog in zijn interview ik moet vanavond 3 wedstrijden spelen haha. Aan het vertrouwen lag het niet.Kans op een all Dutch halve finale, maar 3 van de 4 liggen er al uit. Lekker begin![]()