WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal mee eens! Prima line up. Price Asp en Bunting zijn echt van die spelers die de sfeer ten goede komt in een zaal. Vooral benieuwd hoe Dobey het gaat doen.

Nou dat word weer een saaie PL. Had gehoopt op 10 man oude format, maar helaas weer het zelfde. Elke week dezelfde potjes. Aspinall,Dobey en Cross geen reet aan om naar te kijken. En Price had er nooit bij mogen zitten. Zo'n Aspinall kiezen ze trouwens puur voor zijn opkomst. Jammer hoor!

Laatst bewerkt:
Er is weinig aan je kan wel zeggen. Maar de tijd met van Barneveld Taylor v gerwen anderson. Stond er wel wat op het podium. Het word allemaal saai . Ik had Wright er eigenlijk nog wel bij verwacht. Maar dan alleen om zijn opkomst

Ja dat waren mooie tijden, Taylor van Gerwen was altijd genieten!!
Dat Wright er niet bij is snap ik wel heeft vorig jaar echt gewoon voor lul gestaan. Ben blij dat hij dr niet bij is eerlijk gezeg. Maja je doet t als pdc zijnde toch nooit goed..😅

Ik ga proberen dit jaar wat meer darten te kijken en het niet te laten bij alleen het wk. Toch een fijne sport om naar te kijken met een biertje op de bank.

Ik ga proberen dit jaar wat meer darten te kijken en het niet te laten bij alleen het wk. Toch een fijne sport om naar te kijken met een biertje op de bank.
Ik vind die donderdagavond altijd wel lekker en de wat grotere toernooien...gewoon lekker een heel weekend op de bank hangen en darten kijken heerlijk!!

Ik opende mijn brievenbus van de week en wat lag daar in? Een kleinigheidje voor het winnen van de Scorito dartpoule. Heb ze direct op m’n pijlen gemonteerd en zie foto.. De eerste worp met deze flights en het was direct raak. Deze flights zijn magisch man! Dank aan Djaimy!

Bijlagen

• IMG_5133.jpeg
    IMG_5133.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 54
Maar als ik dit geweten had… nee.. ik dart niet eens dus wat dat betreft een perfecte winnaar! Gefeliciteerd! Leuk dat ze dit doen.

Mooi man! Geniet er van, dat er maar veel 180'ers mogen vallen. We zien je volgend jaar wel op het WK :)

Ik opende mijn brievenbus van de week en wat lag daar in? Een kleinigheidje voor het winnen van de Scorito dartpoule. Heb ze direct op m’n pijlen gemonteerd en zie foto.. De eerste worp met deze flights en het was direct raak. Deze flights zijn magisch man! Dank aan Djaimy!
Mooi, gefeliciteerd nog! Ik ben ook zelf weer dagelijks wat trainen voor de competitie...moet eerlijk zeggen tussen kerst en oudjaar weinig zelf gedart vanwege alle voorbereidingen en ook darts op tv....

Super vet om te zien, zijn goed terecht gekomen. Veel plezier ermee en djaimy bedankt voor het regelen!

Kans op een all Dutch halve finale, maar 3 van de 4 liggen er al uit. Lekker begin 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan