WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een geweldenaar die Littler zeg. Die jongen kent geen angst, geen zenuwen, geen druk. Wat een finishes ook weer, die 149 en 132 waren magistraal. Wie kan hem stoppen?

Benieuwd naar Williams - Humphries, denk een walkover van Humphries. Finale Luke - Luke!

Zo, finale Luke - Luke. Ontzettend goede halve finale van Humphries, ongekend die finishes. Dit wordt er eentje morgen hoor :yes:

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wie van de 2 zich staande houdt. Heel lastig als je op 1 van de 2 moet inzetten. Als humpries zoals vandaag speelt, voorspel ik een wk overwinning voor Luke Humpries.

Ik hoop dat ze allebei rond de 105 gemiddeld kunnen halen, dan krijgen we een prachtige finale. Wie hem wint zou ik geen geld op durven inzetten.

Ik hoop dat ze allebei rond de 105 gemiddeld kunnen halen, dan krijgen we een prachtige finale. Wie hem wint zou ik geen geld op durven inzetten.

Het wordt sowieso Luke! Daar durf ik mijn geld wel op in te zetten.

Ben benieuwd of de jonge Luke bestand is tegen de ultieme druk. Ik heb geen favoriet deze finale. Sensatie Littler mag m pakken, maar ook Humphries gun ik de titel.

Spannend potje tot nu toe!! Ik hoop toch op Littler...heb t niet zo op die duffe bleekscheet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan