WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig WK gezien en ontzettend genoten van de finale. Littler komt er wel. Leuk voor Humphries dat hij deze wint. Op naar volgend jaar haha

Wat een finale. Echt ontzettend spannend en mooi gelijkopgaand tot de 4 - 4. Daarna Humphries echt de betere, de dubbels gingen lopen en uiteindelijk verdiend gewonnen. Wat een 3 - 4 maanden waren het van Cool Hand zeg. Gezien de route naar de finale toe toch ook wel een verdiende winnaar.

Terechte winnaar, overall het toernooi wel een beetje geluk gehad. Maar vanavond zeker de beste. Fantastisch toernooi gezien, vol verrassingen.

Mooi wedstrijd gezien vanavond, begon spannend maar toch Humphries die aan het langste eind trok.
Mooie wedstrijden gezien dit WK. Op naar volgend jaar

Jammer dat Littler niet won, zou een mooi verhaal zijn geweest, wat Vincent van der Voort gisteren voorafgaand aan de wedstrijd zelf ook al aangaf.

Dat was het weer. Nu is echt alles wat rond de oud en nieuw sfeer hoort voorbij.

Op de laatste dag nog ingehaald op Scorito....Gefeliciteerd voor de winnaar! Was een leuke poule.
Nu is echt alles voorbij omtrent oud en nieuw....Op naar December 2024...

Laatst bewerkt:
Inderdaad, nu is echt álles van de decembermaand afgelopen. Toch wel ontzettend kl*te hoor...

Maar, dat betekent ook dat we een winnaar hebben in onze poule! Op de slotavond toch nog de nummer 1 positie gepakt.....

Het is Lucsmink! Gefeliciteerd!

Inderdaad, nu is echt álles van de decembermaand afgelopen. Toch wel ontzettend kl*te hoor...

Maar, dat betekent ook dat we een winnaar hebben in onze poule! Op de slotavond toch nog de nummer 1 positie gepakt.....

Het is Lucsmink! Gefeliciteerd!

Ja ik Stond heel lang eerste hahaha alleen had ik Litler laten winnen..... Was er nog een prijs aan gekoppeld?

Ontzettend jammer dat t weer voorbij is!! Terechte winnaar...k denk t wel. Helaas niet de door mij gedroomde winnaar!! Heel benieuwd naar de PL de keuze voor Wright snap ik ook niet helemaal.

Wel ff wennen hoor voor t eerst weer gewone tv op vanavond...geen SR, geen top2000 en geen darten meer..tis echt voorbij nu:cry:

De PDC ziet Wright natuurlijk als hun beroepsclown. Iemand die met z'n flamboyante uiterlijk voor wat kleur zorgt.

Ik vind dat Wright wel ingeruild had mogen worden voor Joe Cullen. Die zit nu al 2/3 jaar tegen de premier league aan. En anders Chris Dobey.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan