WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoh, wat een ondergrens bij Van Gerwen zeg. Ene set top, andere set dramatisch. Zelden gezien zo'n gelaten van Gerwen. Zo zonde. Maar wel echt het WK van de verrassingen. Ook wel 'ns leuk.

Er kan er maar 1 winnen. Mvg was ver beneden zijn niveau. Ik ga echt wel verder kijken. Blijft super dit WK.:wink:

Denk dat er meer aan de hand is, misschien komt de aap nog uit de mouw, maar hij stond op het podium alsof hij met zijn hoofd ergens anders was..

Littler- Humphries finale? Wat denken jullie? Iedere keer denk ik “dit kan hij nooit zo lang volhouden”, maar hij doet het iedere wedstrijd weer die Littler.

Littler - Humphries is nu wel de meest voor de hand liggende finale. Al hoop ik dat Cross het Littler heel moeilijk kan maken.

Benieuwd wat dit vanavond weer gaat worden hoor. Gaat Littler naar de finale? Kent die jongen dan echt geen zenuwen? Cross kent het klappen van de zweep nu wel en staat echt ijzersterk te spelen. Wordt een geweldige pot darts.

Humphries lijkt wel zeker finalist te worden. Die Williams gooit opzich sterk, maar met 95 gemiddeld ga je het momenteel niet redden tegen Humphries gok ik zomaar.

Toch heeft Humphries ook wel mindere wedstrijden gegooid. Als hij zijn niveau haalt moet ie het winnen, maar dat dachten we gisteren ook.

Benieuwd wat dit vanavond weer gaat worden hoor. Gaat Littler naar de finale? Kent die jongen dan echt geen zenuwen? Cross kent het klappen van de zweep nu wel en staat echt ijzersterk te spelen. Wordt een geweldige pot darts.

Humphries lijkt wel zeker finalist te worden. Die Williams gooit opzich sterk, maar met 95 gemiddeld ga je het momenteel niet redden tegen Humphries gok ik zomaar.

Verkijk je daar niet op. Williams is een speler die bekend staat om het spelen op adrenaline en het uit het ritme halen van de tegenstander. Dat heeft Humphries nog niet eerder meegemaakt dit WK. Ik denk dat het nog een aardig lastige partij voor hem gaat worden. Als Williams minstens 1 set wint van de eerste 2/3, geef ik hem een reeële kans om te winnen.

Ik hoop op Littler - Humphries als finale en dat Littler dan wint. Ben alleen bang dat Cross gaat winnen van Littler. We gaan het zien

Hopen dat Cross dr af gaat....ik heb echt helemaal niks met die vent!!
Lekker potje wel weer!!

Bijzonder om het zo allemaal te lezen hoor en wat een verrassingen allemaal. Zeer benieuwd wie het gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan