WK Darts 2023 - Powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bagger, ik was in de veronderstelling dat het dit jaar weer op RTL7 uitgezonden zou worden.

VTM2 heb ik helaas niet op Caiway :sad:

Nou, nou, nou 1e potje wk Darts zit erop. Iemand nog ergens een leuke wk Darts Bingo voorbij zien komen??

Mooi dat het weer begonnen is. Probeer zoveel mogelijk wedstrijden te kijken, al is dat gister niet echt gelukt:bonk:

Jammer van Wattimena, al verwachte ik er niet veel van. Iets rustiger beginnen met je eerste pijl, en wat meer rust vinden zou hem helpen denk ik. Na die partij de tv uitgezet. Wat een clown kwam erna ... je houdt ervan, of niet natuurlijk.

Jammer van Wattimena, al verwachte ik er niet veel van. Iets rustiger beginnen met je eerste pijl, en wat meer rust vinden zou hem helpen denk ik. Na die partij de tv uitgezet. Wat een clown kwam erna ... je houdt ervan, of niet natuurlijk.

Ik dart zelf ook op een redelijk niveau en heb Wattimena wel eens gezien op een toernooi en moest een keer schrijven bij hem nadat ik verloren had maar ik ben niet helemaal gecharmeerd van zijn stijl. Het is wel een prima kerel overigens.

Meestal mis je van de 1e ronde niet zo veel. Barry-Sampsom jesusmina die dachten waarschijnlijk extra betaald te krijgen voor elke minuut op het podium.

Gister avond toch zeker wel genoten van de eerste wedstrijden. Zeker jermaine wattimena, eerst een pijl achter zich neer gooien. En na afloop van wedstrijd Caller en schrijvers niet eens een hand geven. Dan ben je toch zeker een respectloze zak.

Ik heb helaas nog niks gezien. Wordt tijd. Voor het sfeertje hoort het wk darts er gewoon bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan