Willow Blaster [Compound]

Ik twijfel of dit een 20 mm bak is, ondanks de foto met 25mm. Kan iemand dit nachecken:p.

Moet je vanderelst een pb sturen. Die kan dit wel voor je ophelderen. Op de site van een shop waar deze al word aangeboden staat 20mm met 936 gram nem. Dus 20mm lijkt correct te zijn.

Ik ben bang dat het inderdaad 20mm is, maar dat zegt ook niet altijd alles natuurlijk.

Kilootje kruit, 60 euro, mooi tempo en prima effecten; deze staat hoog op de lijst, en als dit de weg is die GBV inslaat is dat zeer positief.

Bij mij is 'ie toch weer van het lijstje af nu. Overigens waardeer ik wel dat de film gedeeld wordt, én denk ik dat dit voor de non-freak-consument nog steeds een prima aankoop is voor het geld.

Ouch, toch wel pijnlijk dit, zeker als je in de productfoto ook gewoon 25mm ziet staan.

Ik wacht de rest van de product(demo)films van deze lijn nog even af. Zitten echt fantastische bakken tussen (idem ST8MENT) die er op film (al iets te) mooi uitzien. GBV lijkt voor mij eindelijk weer eens goed in beeld te komen en hoop dat ze echt weer naam kunnen maken onder de liefhebbers. Dat moet ism EVO toch wel lukken?

Productiecheck;

Ik moet eerlijk zeggen: effect grootte is zo goed als hetzelfde als de 1e film die gepresenteerd is!...
Ik heb de Dragon Master besteld, en die is 25mm in plaats van 30mm, maar als die in productie net als deze presteert (alleen dan 5mm extra per shot), dan ben ik gewoon tevreden hoor!

Bovenstaande bak is ook niks voor mij, maar aan de kwaliteit/effect grootte ligt dat niet wat mij betreft. Valt me echt alles mee, geeft me wat rust voor m'n eigen compound :)

Echt een topper, zeker ook gezien de prijs.
Super opbouw met de willows en de mine eronder. 1e en 2e cakes zijn meer dan prima. 3e cake is een hele mooie combinatie van een blauwe mine met rode kogel, 4e cake meer chaos en straatvullend. Willows waren ook mooi uitgewerkt en de timing klopte met de mines.

Laatst bewerkt:
In hoeverre waren het echt willow's?
Want brocade/willow/glittering willow/flower crown/brocade crown worden nogal eens door elkaar gehaald.

Back
Bovenaan