WK Darts 2023 - Powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
De afgelopen jaren is het darten ook bij mij er een beetje ingeslopen.
Alleen vind ik het erg jammer dat het dart toernooi via viaplay wordt uitgezonden.
En wat ik meermaals gelezen heb is dat viaplay nou niet bepaald een beste streamingsdienst is .

De afgelopen jaren is het darten ook bij mij er een beetje ingeslopen.
Alleen vind ik het erg jammer dat het dart toernooi via viaplay wordt uitgezonden.
En wat ik meermaals gelezen heb is dat viaplay nou niet bepaald een beste streamingsdienst is .

Genoeg streaming sites die het gratis uitzenden :wink:

Dit is mijn shortlist om te kiezen op Scorito ik vind het wel leuk hier een beetje te sparren met andere leden ben benieuwd naar jullie ondervindingen. Ik heb dit lijstje gemaakt om uit te kiezen.
Price
Mvg
Clayton
Smith
Asp
Cullen
Humphries
Duijvenbode
Noppert
Whitlock
Rock
R. Smith
Heta
Huybrechts
Wright
Sousa
Wade
Cross
Barney
Chisnall
Rydz
Razma

Ik verwacht veel van Josh Rock en Ross Smith die heb ik dus sws gekozen.

Dit is mijn shortlist om te kiezen op Scorito ik vind het wel leuk hier een beetje te sparren met andere leden ben benieuwd naar jullie ondervindingen. Ik heb dit lijstje gemaakt om uit te kiezen.
Price
Mvg
Clayton
Smith
Asp
Cullen
Humphries
Duijvenbode
Noppert
Whitlock
Rock
R. Smith
Heta
Huybrechts
Wright
Sousa
Wade
Cross
Barney
Chisnall
Rydz
Razma

Ik verwacht veel van Josh Rock en Ross Smith die heb ik dus sws gekozen.

Ik denk dat Josh Rock juist wat overrated is nu. Naarmate het toernooi voortduurt wordt het format ook langer, en daar zie ik hem niet zo 1-2-3 een hoog gemiddelde houden

Kun je dat ook al niet meer live op tv volgen? Wat zonde. Bleef er niet voor thuis maar vond het altijd wel leuk om wat potjes te kijken.

Boh wat is het lastig om soms een keuze te maken....vooral in de B spelers....kijkend naar eventueel volgende tegenstanders en naar de huidige vorm...

morgen begint het eindelijk met de volgende wedstrijden

20:10
Mansell M.
Robb B.

21:00
Barry K.
Sampson G.

22:00
Wattimena J.
Rafferty N.

morgen begint het eindelijk met de volgende wedstrijden

20:10
Mansell M.
Robb B.

21:00
Barry K.
Sampson G.

22:00
Wattimena J.
Rafferty N.

En natuurlijk Peter Wright, de wereldkampioen, tegen de winnaar van de 1e partij.

Vergeet niet de poule in te vullen!!

Hoop dat die Peter Wright der gelijk uitvliegt. Jankbal, praatjes maker en bovenal een clown is het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan