[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

Heb ook meegedaan! Prachtige kans dit om voor mij toch eens de Evolution lijn te verkopen. Helaas verkoopt de winkel waar ik dit jaar het vuurwerk koopt dit niet, maar ach voor een 3e prijs (ben al snel tevreden:bonk:) wil ik wel een stukje omrijden. Bedankt Evolution dat jullie zoveel voor ons doen, hulde!

Vanavond de vragen ingevuld, hele mooi producten van Evolution. En wat een prijzen, 3x een hoofdprijs! Dank naar Evolution Fireworks en Vuurwerkcrew! En nu fingers crossed en duimen maar! :D:bye:

Een hele dikke prijsvraag!! Uiteraard meegdaan, en voor zo'n prijs zit ik graag 2,5 uur in de auto heen en 2,5 uur in de auto terug.

Evolution fireworks. Bedankt voor deze mooie prijsvraag, en uiteraard voor de beschikbaar gestelde prijzen

Wat een geweldige actie van Evolution en VWC, met superdikke prijzen! Het is voor mij een takke eind rijden, maar dat heb ik er graag voor over! Daarom ook maar mee gedaan!

Super actie. Alleen 1 vraagje over vraag 3. Tellen hier de cakes van de thunder storm lijn ook mee?? Verder echt top!!

wt een mooie mega prijsvraag met een mooie mega prijs wauw . heb antwoorden gemaild en hoop de laatse vraag goed geschat heb .
echt tof van jullie en evolution fireworks zoiets mogelijk maken mega toppie

Ik heb alle inzendingen tot nu toe een bevestiging gestuurd.
Geen bevestiging ontvangen, maar wel je antwoorden ingestuurd? Laat het mij even weten!

Back
Bovenaan