[WINNAAR] Win een Zena Mayhem!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Je leest het goed, 31 mei en je kunt nu al vuurwerk winnen!
Eerder dit jaar is er gestemd voor de "Beste Importeur 2013" en die prijs is naar Vuurwerkvisie gegaan, importeur van de concepten Burnit, Vuurwerktotaal en Zena Nederland.

Wat kan je winnen?
Om dit met de liefhebbers te vieren, geeft Vuurwerkvisie een Zena Mayhem t.w.v. € 119,00 weg!

Hoe kan je deze cakebox winnen?
Meedoen is voor iedereen die lid is van VWC mogelijk, het enige wat jij hoeft te doen is in dit topic antwoord te geven op de vraag: Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Antwoorden kan op elke manier, kort en krachtig, een lang verhaal, iets creatiefs, alles mag! Vuurwerkvisie zal zelf de winnaar kiezen.

Tot wanneer kan ik meedoen?
De actie loopt tot zaterdag 7 juni 17.00 uur.

Wat als ik heb gewonnen?
Dan stook jij die met Oud&Nieuw een dikke cakebox weg, deze kan je tijdens de verkoopdagen afhalen bij de dichtstbijzijnde Zena-dealer, dat zal Vuurwerkvisie zelf met jou afstemmen.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze prijsvraag!
Succes!

attachment.php

Laatst bewerkt:
Leuke prijsvraag inderdaad! Nja , waarom ik zo een box in de straat wil? Omdat Zena gewoon super vuurwerk heeft en deze box niet in je collectie mag ontbreken! Zeker nu met deze boxen kom je boven alle mensen uit in de straat die Nederlands consumenten vuurwerk hebben! Mooi om te hebben!

Succes allemaal! :)

Goede actie van Vuurwerkvisie :) Dat maakt de VWC-freak blij :)

Waarom ik de box zou willen? Vorig jaar wilde ik hem 2x tegelijk schieten, maar had ik bij 1 de cakes omgedraaid, waardoor ik de een A-B-C-D schoot, en de ander A-C-B-D! Eigen stomiteit natuurlijk, maar ik vind het wel een goede reden om hem dit jaar nog eens te halen, en dan gewoon in de goede volgorde af te steken!

Waarom ik deze box wil ???? Vindt 119,00 te duur voor deze cake. 85 euro is een beteren prijs.dus betaal er geen 119,00 voor maar als die gratis is wil ik hem graag:)

Fijne actie!

Afgelopen jaar de wonderschone taak op me genomen om de kinderen in de buurt te verblijden met een stukje vuurwerk in de middag en de avond daar de wijk helaas verder geen stokers en vele angstige ouders kent. Met de zena revolution en de freestyle triple Madness is de toon afgelopen jaar gezet...de mayhem zou een mooie bijdrage zijn aan een grotere en mooiere stookavond dit jaar en vele blije (kinder)gezichten......

Waarom ik deze cake zou moeten winnen?
Geen idee. Klinkt mij raar in de oren om boor mezelf te bedenken waarom ik nou iets zou moeten winnen.
Maar vuurwerkvisie heeft erg mooi spul, deze box inbegrepen.
En die zou ik wel erg graag willen winnen.
Maar waarom? Tja.. Hij is gewoon tof...

Leuke actie en monsieur doet ook mee.

Vorig jaar was hij helaas uitverkocht bij mijn dealer, aangezien ik deze bewust wou zal het natuurlijk helemaal top zijn als je hem dan gratis wint! (heb overigens daarna de bocade box gehaald en deze was ook prima maar uiteraard niet degene welke ik wou)

Vorig jaar aan alle prijsvragen meegedaan en wie weet deze met succes?

iedereen zou hem van mij hier mogen winnen op vwc.......maar als jullie dan toch zelf kiezen..."zou ik m dan mogen hebben?"

Mooie actie!

Ik zou de Mayhem willen winnen omdat ik zelf geen erg groot budget heb en cakeboxen toch erg gaaf zijn voor in de collectie!

Deze mooie cake box zou ik graag willen winnen om mijn buurman te laten zien dat vuurwerk ook mooi kan zijn!!

Tja, laat ik het voor de verandering maar kort houden... Natuurlijk wil iedereen deze box wel winnen, dusja, ik ook :p Mijn budget is niet zo groot en dit zou een mooie toevoeging zijn voor mijn collectie :)

Dat is weer eens wat anders, een prijsvraag in mei...hahaha.

Waarom ik deze cakebox zou willen winnen, uhmmmmm omdat ik de mooiste schietlocatie heb om deze neer te zetten!!!!

Zou hem erg graag winnen , omdat ik veel in de shit zit qua financiën de laatste jaren en daarom nooit veel siervuurwerk kan kopen . Dacht plaats ook eens een bericht in een WIN topic zoals dit , niet geschoten is altijd mis.

waarom ik deze zeer robuuste cakebox zou willen hebben?
omdat ik hem al is eerder heb gehad en zeer in de smaak viel.
daarom wordt onze wijk nu ''de Chinese wijk'' genoemd! :cool:

geen smoesjes! gewoon VuurwerkVisie +1 :wink:

Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.
603949_227185940738342_308629759_n.jpg

Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.
603949_227185940738342_308629759_n.jpg

.......................

Laatst bewerkt:
Waarom ik de Zena Mayhem wel zou willen winnen:

Met een brute Zena Mayhem Box in onze straat,
Staan we op tijd buiten en zeker niet te laat!

VWC en Zena bedankt voor de mooie prijsvraag en iedereen veel succes!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan