Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil graag de mayhem winnen omdat......
Ik wil hem helemaal niet winnen. Geef hem maar aan paulus01.
hij is hem gegund.
Supervet,ik heb mijn zoontje vertelt dat wij vuurwerk hebben gewonnen en hij is zo blij,die glimlach,super.Jaaah,Joepieh!!,aansteken met mijn bril op zei hij meteen.,je moet nog een paar maanden wachten voordat we het mogen gaan afsteken,heb ik hem vertelt. Bedankt Vuurwerkvisie en Vuurwerkcrew en iedereen voor de felicitaties,namens mijn zoontje en ons hele gezin.![]()
Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.![]()
Nog 1?beste Pyro's
als we allemaal een paar euro storten naar zena of vwc
is het dan niet mogelijk dat het gehandicapte jongentje er ook eentje kan krijgen.
ik wil dat hij ook een super oud en nieuw kan vieren!!
wat denken jullie van het iedee ?
beste Pyro's
als we allemaal een paar euro storten naar zena of vwc
is het dan niet mogelijk dat het gehandicapte jongentje er ook eentje kan krijgen.
ik wil dat hij ook een super oud en nieuw kan vieren!!
wat denken jullie van het iedee ?