[WINNAAR] Win een Zena Mayhem!

Ik zou het graag willen winnen omdat: ik nog nooit zena siervuurwerk heb gehad en er dolgraag de blits ermee wil zijn in de buurt met oud en nieuw met zo'n zena mayhem box. Zal het meteen filmen en op jou tube zetten van mijn kanaal passieflorafanatic. En ik ben jullie als ik her win en zena zeer dankbaar. En ik heb dan al iets moois om deze aankomende oud en nieuw wat gaafs kan afsteken. Echt super van jullie zena en vwc.

Ik zou hem graag winnen omdat het me een topbox lijkt om hier in de straat weg te stoken ;) en het verlicht ook meteen de pijn van het aankomende regelgemeut .

Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.
603949_227185940738342_308629759_n.jpg

Waarom ik hem niet wil winnen?

Lees de citeerde tekst:) hij is je van harte gegund.:)

Al heel wat reacties, goed om te zien.
Nog even een deadline van Vuurwerkvisie ontvangen:

Tot wanneer kan ik meedoen?
De actie loopt tot zaterdag 7 juni 17.00 uur.

Succes! :bye:

Omdat de hele straat graag kijkt naar wat ik allemaal afsteek!! Dankzij een leuke hoeveelheid mooi vuurwerk kunnen de echte vuurwerkliefhebbers veilig alles afsteken. :)

omdat ik nog maar 13 jaar ben heb ik nooit zoveel geld om aan vuurwerk te besteden.
en daarom kan ik ook nooit echt mooie potten kopen. en dan koop ik maar heel veel
thuderkings om aan elkaar vast te maken en door te lonten wat dit geeft een beetje het zelfde effect
alleen bij thuderkings hoor je de kallen om 12 uur niet goed en daarom krijg je nooit de kick zoals van een echte pot en het is gevaarlijker.
maar met deze potten zal ik wel de baas van de straat zijn :)

Omdat vuurwerk het mooiste is wat er bestaat en het mooi is om dit te kunnen delen met je vrienden familie en alle andere die bij jou in de straat wonen. Het is gewoon prachtig spul!

Deze post is toch een gevoelig maar mooi lichtpuntje tussen de soms wat explosieve posten hier op vwc

Wat is nou niet mooier dan met je kids samen genieten van oud en nieuw. Vuurwerk! Buiten zijn, met je lontje in je hand jumping-jacks, muggenscheten en draaitollen aansteken. De magie van vuurwerk raakt vrijwel ieder jong kind en heel wat ouderen blijken een eeuwige jeugd te hebben. Ik heb mijn vier dochters betoverd met vuurwerkmagie, brilletjes op, en elk haar eigen doosje met magie, en een vader met een grote opslag in zijn schuurtje. Hoewel het geld mij ook niet op de rug groeit heb ik nog de keuze waar ik mijn centen aan uit geef, bij de zorg voor een gehandicapt kind heb je die keus niet of nauwelijks meer. En ja wat is het dan gaaf om met zo'n doos, een grote vuurwerkmagiedoos je oud en nieuw te kunnen vieren. Ik hoop dat vuurwerkvisie dit ook in hun visie voor vuurwerk kunnen terugvinden. Ik zou geen moment twijfelen aan wie dit pracht product geschonken moet worden.

En om de druk maar vast op te voeren...... (hoe dan ook)
Een heel gaaf en magisch oud en nieuw gewenst zoon van en Pyrowijk zelf!

Omdat mijn nichtje met het syndroom van down haar vader verloren heeft aan(een erge ziekte) een maandje terug en zelf erg gek is van vuurwerk, en dit als afsluiting kan zien van haar papa's laatste jaar 2014.

Haar vader stak eerder vuurwerk af en nu kan alleen ik dit nog voor haar doen dus dit zal een mooi gebaar zijn doordat haar moeder bang is voor vuurwerk!

Maar buiten dat, ik gun iedereen dit. En ik hoop dat hier een mooie video van gemaakt word voor vuurwerkcrew!!

hoe kun je nou 2 hobbys combineren?
vijver en vuurwerk kunnen niet samen heb ik me laten leren.
na vele kruiwagens grond, veel gestress en zwoegen.
was de vijver klaar,en heb ik een visje in de kleuren van ZENA toe kunnen voegen.
nu gaat dit mooie visjes met oud en nieuw echt niet uit de bak.
hopelijk is die mooi mayem wel voor deze vuurwerkmaniak.
(visje heeft er niks aan haha)
WP_20140601_20_04_05_Pro.jpg

WP_20140424_17_58_49_Pro.jpg

Leuke actie..

Ik zou deze box graag willen winnen,om Zena nog een kans te geven, na de teleurstelling van vorig jaar met de pyro's myth die ik 8 keer had gekocht...
En bijna allemaal flopten, inplaats van een burst..
Weet dat zena goed spul maakt. maar zoals ik al zij na de pyro's myth is het voor mij op dit moment een stuk minder....
Wie weet mischien krijg ik mijn vertrouwen wel weer terug in Zena...

Back
Bovenaan