[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrij simpel :
New Moon, Royal Fireworks!
Een brede dikke super krakelaar die alle hoofdjes deed draaien!
Geweldig!

De Shock Syndrome van Zena. Wat een mooie effecten en voor de prijs waarvoor hij dit jaar werd aangeboden al helemaal een topper!

Ik had het er vanochtend nog over met m'n familie en bezoek en wij vindende galaxy collision (royal) en de monster jam (lesli) het beste maar persoonlijk ga ik voor de galaxy colission omdat ik de monster jam iets sneller had verwacht en ik bij de galaxy collision de mines echt gruwelijk vond.

Ik ga dit jaar voor de Big platina Box! Niet omdat het mijn duurste box was, maar deze was echt heeel erg dik!

Moeilijk, maar ik denk dat op mij de Sky Palms het meeste indruk gemaakt heeft. Dit heeft vooral te maken met het feit dat er weinig over bekend was en hij gewoon ontzettend goed bleek te zijn. Keiharde burst, grote effecten en lang hangend goud.

Ik ga voor de Junior Jack van Katan. Ik vind deze kwa uitvoering mooier dan de salutecake 1. Deze heeft wel een titanium salute en knalt net zo hard dan niet harder dan de salutecake 1.

Ik begon met de mega maxi. Wat een opener is dat zeg! Had gelijk de aandacht van de hele straat. Daarna golden power, daarna six best possible en toen new moon! Had het idee dat ik alleen maar golden Powers en six best om me heen had.... ? Maar goed, New moon daarentegen was echt waanzinnig groot, breed en straatvullend! Ik kies dus voor de laatste :)

Ik ga voor de heroes van wolff.
Deze pot was voor mij de grootste verassing van het jaar.
Ik had wel wat verwachtingen van deze pot, maar de boeketten waren veel groter dan gedacht,
en de burst was beter dan gedacht.

Ik was meer onder de indruk van deze pot, dan een hoop potten die 50 of 60 euro kosten,
en dat voor de helft van de prijs!

voor de prijs waarvoor ik hem meekreeg (139,95 euro), absoluut de addicted to gold van Rubro!
Wat een heerlijke boeketten, geweldig helder en een lekkere burst. een top bak!

New moon was echt kippenvel, daar gaat mijn stem dan ook heen! Ook al vind ik het een gedeelde eerste plaats met de golden power.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan