[WINNAAR] Beste NIEUWKOMER van 2024!

The blue lion king van Lesli.

Tussen al het geweld van Riakeo, magnum, wolff en red latern wat ik ook in mijn Collectie had. Is the blue lion king de beste nieuw komen van 2024 kwa prijs kwaliteit, schoonheid, geluid, finale en gejuich en voldoening uit de straat.

We hebben een winnaar!

Jullie hebben allemaal flink gestemd de afgelopen maand waarvoor ontzettend bedankt! Na al dat stemmen komt natuurlijk het tellen van de stemmen en controle op dubbele stemmen maar er is een winnaar uit de bus gekomen.

In de categorie Beste Nieuwkomer van 2024 Is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Blitz Bomber van Rubro Fireworks!

Wij feliciteren Rubro Fireworks!

Trofee Beste Nieuwkomer 2024.png

De top 10 van 2024 van Beste Nieuwkomers:

1. Blitz Bomber - Rubro Fireworks (40 stemmen 13%)
  2. Piranha - China Red (24 stemmen)
  3. Sky Symphony - Rubro Fireworks (15 stemmen)
  4. Elegance - Lesli Vuurwerk (15 stemmen)
  5. The Great Wall - Lesli Vuurwerk (12 stemmen)
  6. Toxic - Lesli Vuurwerk (11 stemmen)
  7. Cupido - Lesli Vuurwerk (11 stemmen)
  8. Philadelphia Spitters - Magnum Vuurwerk (11 stemmen)
  9. Zodiac - Lesli Vuurwerk (8 stemmen)
  10. Cucaracha - China Red (8 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Nieuwkomer 2024: ChaoS112

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaars op voor meer informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie lijst en een verdiende winnaar. De Blitz Bomber was echt een topbox! Ontzettend van genoten. Wat een mooie waardering ook voor Lesli Vuurwerk dit jaar. Ontzettend veel toppers op de markt gebracht met de Riakeo lijn!

Heb hem zelf niet gehad maar als ik t zo op films zie een terechte winnaar. Felicitaties aan Rubro!

Ook deze niet eerder gehad maar ook al in bestelling staan, net als de 999. Blij met mijn keuzes zo vroeg in het jaar, moet wel goed zijn als mijn medepyros zo positief zijn.

Vanaf het bezoek bij Rubro deze al in de gaten gehouden en wat een topper bleek het, hele terechte winnaar in mijn ogen. Gefeliciteerd Rubro!

Leuke categorie dit, duidt goed hoeveel moois er is gebracht met zoveel verdeeldheid in de stemmen, hele topic staat vol met topproducten.

Gefeliciteerd Rubro!

Wat een krachtpatser was dit en daarnaast ook geweldige effecten. Mooi om te zien dat de Piranha op de tweede plek staat. Ook hier staat Lesli weer met 5 producten in de top dit, daar mogen ze trots op zijn.

In mijn ogen de terechte winnaar qua prijs en kwaliteit, enorme beuker dit. Gefeliciteerd Rubro.

ChaoS112 ook gefeliciteerd.

Back
Bovenaan