Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Transbomber van Rubro. Wat een beest van een cakebox. Grote volle cracklingboeketten dikke mine's. Heerlijke salvos in cake 3 en dan echt een bizar einde met Cake 4...en dat voor een mooi prijsje.
Ik ga voor prijs kwaliteit verhouding, dan wordt het de Zena mayhem, de mensen op straat zeiden zelfs dan die niet legaal kon zijn. En dat voor 44,95. Zena goed gedaan.
De cakebox waar ik het minst van verwachten deed mij versteld staan. Zahna Replica schiet de eerste 2 cakes heel traag maar wat daarna gebeurde was bizar. Ik hoop dat het goed op de video staat dat ik het kan delen!
Het was niet zoals de product video.
Voor die 55 euro zet ik deze in voor beste cake!
Zena mayhem was voor 85 ook erg goed maar gezien de prijs verkies in zahna replica tot beste!!
Hardstyle box, dit jaar beste box die ik had met mooi versnellingen naar salvo's. ( en snap daarom helemaal waarom de transbomber dit jaar gaat winnen )