[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Transbomber van Rubro. Wat een beest van een cakebox. Grote volle cracklingboeketten dikke mine's. Heerlijke salvos in cake 3 en dan echt een bizar einde met Cake 4...en dat voor een mooi prijsje.

Topbox!

Ik ga ook voor de visions of ecstasy/spectacle show 120.

Met eervolle vermelding van de Zena mayhem, heel veel waar voor je geld!

Mijn keuze is de Detonation Box van Barely Legal,heel hoog tempo,grote boeketten en een finale waar je u tegen zegt.

Ik ga voor prijs kwaliteit verhouding, dan wordt het de Zena mayhem, de mensen op straat zeiden zelfs dan die niet legaal kon zijn. En dat voor 44,95. Zena goed gedaan.

Ik ben het helemaal met mijn publiek eens dat de transbomber op nummer 1 moet staan. Mooiste cakebox van het jaar!

De cakebox waar ik het minst van verwachten deed mij versteld staan. Zahna Replica schiet de eerste 2 cakes heel traag maar wat daarna gebeurde was bizar. Ik hoop dat het goed op de video staat dat ik het kan delen!

Het was niet zoals de product video.

Voor die 55 euro zet ik deze in voor beste cake!

Zena mayhem was voor 85 ook erg goed maar gezien de prijs verkies in zahna replica tot beste!!

Hardstyle box, dit jaar beste box die ik had met mooi versnellingen naar salvo's. ( en snap daarom helemaal waarom de transbomber dit jaar gaat winnen )

Back
Bovenaan