[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

ow lekker dan, had al zo'n gevoel erbij. Heb hem namelijk bij Orthen gekocht, werd nageleverd!! belachelijk van ze!

Tsja.. wat is de beste... beste kwaliteit?... beste prijs/kwaliteitverhouding?
Als het om het laatste gaat kies ik voor de Big Momma. Lekkere rammer voor mooi prijsje!

Daar hoef ik niet lang over na te denken.. De Spectacle show 100 van Evolution Fireworks. Wat een ongelovelijk gruwelijke box was dit! Enorme effecten:D

Cruel Traction! Ondanks dat ik het idee had dat ie wat minder was, is het alsnog de beste Cakebox van 2015.

Ze werden nauwelijks besproken maar wij hebben net de festival show 100 en 120 van evolution afgesproken... man man man wat een topspul is dat joh. Zeker net zo goed als de Crual traction! Hele dikke aanrader. Filmpjes volgen nog! Ze worden of aangepast of afgekeurd volgend jaar want de effecten kwamen tot op de grond!!

Echt he Ghoost. Waren echt vette boxen. De beste boxen achteraf had ik overgehouden voor 1 jan bij ghoost. Maar dat vond niemand erg hahaha.

Dus dan maar de spectacle show 120. Moet er toch 1 vd 2 kiezen

Cruel Traction blijft op 1 staan.

Deze blijft alles en iedereen eruit knallen.

Dit jaar in wat kleiner straatje en na afloop kwam de buurt vragen waar deze vandaan kwam......

Uit Tiel / Wolff.

Bob1

Beste cakeboxen waren voor mij Original's Finest van Zena! Ik hoop alleen dat cake 4 een keer wordt aangepast! Verder Immortal Gold van Rubro en Willow Time van Broekhoff als ik dit als doorlontboxje mag beschouwen!

Back
Bovenaan