[WINNAAR] Beste CAKE van 2016!

OeiOeiOei, begin bijna aan mezelf te twijelen, maar het zal vast met de relatieve onbekendheid van deze cake te maken hebben.

Voor mij de absolute nr 1 qua grootte boeket en indrukwekkendheid, de Venom van Vuurwerkmania!

Voor mij 1 vd cakes waar we het ook eigenlijk niet meer over moeten hebben ;) (aka In Shock1)

Crackling Chry 2.0. Wat een enorm geweld, en wat een gevulde lucht. Ennn... Ik heb er nog eentje over! Netjes opgeborgen, geheel december weer tegen de verwarming aan, en dan los!! Nu al zin in!!

Pfoe, heb zitten twijfelen. Maar hier komt mijn top3:
1. Viking. Een bak geweld en geweldig dikke effecten!
2. Revelation. Prachtige blinkercake en ontiegelijke effecten!
3. Daisy Beam. Ontiegelijk vet effect, tempo, echt spanning en sensatie!

Eervolle vermeldingen voor: Feuerblitz, Crackling Purple, Hong Kong, Red Ghosts, Crackling Chry 2.0.

De Capital was wat mij betreft het vetste, dat effect heb ik nergens gezien en per 2 was ie heel dik! Gelukkig wel in de vooravond afgestoken ivm mist, wilde het effect wel goed kunnen zien.
De Massive was ook weer geweldig, maar die heeft al eens gewonnen.

Vond het dit keer erg moeilijk om te kiezen, zoveel mooie producten gezien:) kies uit producten die ik zelf heb geschoten.
1 some like it hot (uniek product)
2 secret salute finale editie
3 sunbeam 3
4 gravity

Daisybeam van Rubro. Niet alleen omdat deze gewoon gruwelijk is door combinatie van spinners met fluit en dikke boeketten. Vooral ook omdat deze al jaren constant presteert, iets wat ook best knap is.

Dit geld dan uiteraard ook voor de Zombi Zone van Vuurwerkmania exact dezelfde cake.

Eervolle vermelding:

Stormchaser - Wolff
Revalation - Wolff
Viking - Wolff
Ubuntu - Witte Vuurwerk

Back
Bovenaan