[WINNAAR 2018] Beste NIEUWKOMER van 2018!

Ik had weinig nieuwe dingen vanwege de prijzen, koop altijd in de kortingsacties. Maar welke goed en nieuw was was de der Hammer. Ook hier weer mooie kleuren.

Zeer lastig deze, vooral op basis van prijs/kwaliteit twijfel ik hierover. Toch ga ik voor de verrassing die ik last minute in de winkel toch heb meegenomen; de Blue Night Fire. Hij was nog mooier dan ik me had bedacht.

Zena Shell Kit! Maakte echt indruk met die lancering en mega boeketten!

Ook Eccentric Shots heel mooi natuurlijk maar mag maar 1 keuze maken hier.

Angry Red Hornet!

Ik had hem wat eerder in de show gezet omdat ik hem op wat filmpjes van winkeliers demo's vond tegenvallen. Man wat een fout wat dat, hele dikke cakebox die absoluut niet in het begin van een show thuis hoort :droolthum

Ook dit is weer een hele moeilijke, maar mijn stem gaat uit naar The Branco. Per diagonale schietrichting gingen er maar liefst 3 30mm tegelijkertijd af en dit zorgde voor een erg grote mijn. Een mine van dit formaat ben ik nog niet eerder tegengekomen bij een cakebox en er kwamen ook nog eens 3 verschillende effecten in voor (triple layer). Ook het feit dat het hier om een w-shape cakebox gaat spreekt mij erg aan.

Daarnaast vind ik dat ook de kleinere producten eens in het zonnetje gezet mogen worden. Hierbij een eervolle vermelding voor:
1. Moontravellers 2.0 (Broekhoff)
2. Big Balls (Katan)
3. Mama Mia (Katan)
4. Eccentric Shots (Evolution)

Stuk voor stuk geweldige artikelen en dit is echt geweldig spul voor tussendoor om lekker van te genieten.

Back
Bovenaan