[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Ik heb voor 3 importeurs gekozen. Evolution, Wolff en Vuurwerkmania.
Had van alle 3 de importeurs producten en die waren gewoon top kwa kleur en uitwerking. Super kwaliteit.

Keertje geen Zena, viel niet bijzonder op. Maar wel weer Vuurwerktotaal, Rubro en dit jaar absoluut Pangu erbij.

Dit jaar Rubro op 1, Pangu weer super, verrast door Gbv met de nieuwe statement lijn en Vuurwerktotaal was ook weer goed dus krijgt toch weer een stem.

Evolution!! Mooie nieuwe producten. Maakt waar wat het belooft(filmpjes demo), naar mijn weten geleverd wat geleverd moest worden.

Evolution Fireworks! Dit jaar hebben ze een fiks aantal dikke boxen op de markt weten te brengen! Uitstralingen en uitwerkingen haast naar prof en beschikbaar gemaakt voor de gewone consument! De boxen waar ik het over heb kennen we inmiddels! Deze importeur zit in de stijgladende lijn! Daarom beste importeur 2018!

China Red! Aantal goeie nieuwkomers en een aantal items nog steeds kwalitatief hoogstaand weten te houden! China Red heeft gevarieerde boxen en cakes!

Vulcan! Aantal steengoeie boxen voor een relatief betaalbare prijs! Producten uit hun eigen prof serie op de markt gebracht voor de consument!

Dit jaar had ik Acatenango en Fairy tail 2017, beide ontzettend van genoten. Evolution heeft prachtig vuurwerk van hoge kwaliteit. En elk jaar zeer vernieuwend, ga vooral zo door.

De spullen die ik van Pangu had waren fantastisch, maar aangezien zij dit jaar geen vernieuwing hebben laten zie. Ga ik toch voor EVO gigantische kwaliteit en echte vernieuwing in de compounds. Mines schietrichtingen variaties, maar ook goedkoper gewoon lekker rammen met de 25mm blokjes. Dan snap je het als importeur.

Toch te hopen dat hier een volledige importeur gekozen wordt en niet zo een halve als Evolution waar iedereen het hier over heeft en al jaren hoog staat!
Rubro was de nummer 1 met Mania samen.

Vuurwerkmania

(Evo was ook een optie, maar door de sneaky prijs afspraakjes zijn ze voor mij afgevallen)

Laatst bewerkt:
Dat was dit jaar bij ons evolution en pangu.
Het was nieuw voor ons en heeft ons echt laten genieten van hun producten.

Katan en Evolution hebben een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en zijn ruim vertegenwoordigd op de markt en hebben tal van mooie effecten.
Verschillende merken geprobeerd maar kom toch weer uit bij deze twee!

evolution voor het eerst in mijn collectie gehad. Alles was top de burst de kleuren en een goede hangtime.

Back
Bovenaan