Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb voor 3 importeurs gekozen. Evolution, Wolff en Vuurwerkmania.
Had van alle 3 de importeurs producten en die waren gewoon top kwa kleur en uitwerking. Super kwaliteit.
Dit jaar Rubro op 1, Pangu weer super, verrast door Gbv met de nieuwe statement lijn en Vuurwerktotaal was ook weer goed dus krijgt toch weer een stem.
Evolution Fireworks! Dit jaar hebben ze een fiks aantal dikke boxen op de markt weten te brengen! Uitstralingen en uitwerkingen haast naar prof en beschikbaar gemaakt voor de gewone consument! De boxen waar ik het over heb kennen we inmiddels! Deze importeur zit in de stijgladende lijn! Daarom beste importeur 2018!
China Red! Aantal goeie nieuwkomers en een aantal items nog steeds kwalitatief hoogstaand weten te houden! China Red heeft gevarieerde boxen en cakes!
Vulcan! Aantal steengoeie boxen voor een relatief betaalbare prijs! Producten uit hun eigen prof serie op de markt gebracht voor de consument!
Dit jaar had ik Acatenango en Fairy tail 2017, beide ontzettend van genoten. Evolution heeft prachtig vuurwerk van hoge kwaliteit. En elk jaar zeer vernieuwend, ga vooral zo door.
De spullen die ik van Pangu had waren fantastisch, maar aangezien zij dit jaar geen vernieuwing hebben laten zie. Ga ik toch voor EVO gigantische kwaliteit en echte vernieuwing in de compounds. Mines schietrichtingen variaties, maar ook goedkoper gewoon lekker rammen met de 25mm blokjes. Dan snap je het als importeur.
Toch te hopen dat hier een volledige importeur gekozen wordt en niet zo een halve als Evolution waar iedereen het hier over heeft en al jaren hoog staat!
Rubro was de nummer 1 met Mania samen.
Katan en Evolution hebben een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en zijn ruim vertegenwoordigd op de markt en hebben tal van mooie effecten.
Verschillende merken geprobeerd maar kom toch weer uit bij deze twee!