[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Beste importeur is evolution dit jaar. Brengt met de branco en nega willows gewoon de mooiste boxen van het jaar ook het fairytail assortiment geschoten en wow wat een kwaliteit. Ook voor de kleinere portemonnee meer dan genoeg keuze. Vuurwerkmania wou ik een goede 2e noemen omdat die prijs kwaliteit gewoon hoog in het lijstje hebben, ze vieden gewoon beste prijs kwaliteit met hun vuurwerk op de Nederlandse markt. Voor mij een vaste prik om hier langs te gaan!

Evolution Fireworks
- Constante kwaliteit van de producten
- Innovatief

Vuurwerktotaal
- Kwaliteit van producten
- Prijsvragen op het forum
- Prijs/kwaliteit verhouding (en dan ook in de reguliere verkoop)

Ik heb voor Evi gekozen. Ze leveren redelijk goed wat ze laten zien. Ik vind de prijsstelling wel wat hoog en de afspraken die hebben op hoogte van prijzen vind ik ruk. Maar het vuurwerk is gewoon erg goed. Evo somber. The branco. Mega willoos dragonboxen eigenlijk hoor je niet zoveel echt slechte producten en veel lovende kritieken.
Daarom dus

bestec importeur 2018

bestec importeur 2018

heb zelf elk jaar van vuurwerktotaal vuurwerktotaal als beste importeur

Voor mij blijft dit echt Evolution Fireworks en Pangu. Beide importeurs die door sublieme kwaliteit in het vuurwerk een grote naam hebben gekregen. Boeketgrootte, effecten, tempo, verpakkingen, namen. Alles klopt gewoon en steekt met kop en schouders boven de rest uit!

Veel te veel keuze man, haal die kleintjes er eens uit, alleen volwaardige importeurs maken eigenlijk echt een lans.

Altijd Rubro en Totaal, maar nu ook zeker eens een pluim voor GBV Weco. Hier in de buurt daar veel van gezien en ik heb prachtig vuurwerk gezien, dat is een stap vooruit gegaan zeg!

Twijfel tussen evolution en Eurostar/Klasek. Ik nomineer ze allen. Evolution vanwege de constant hoge kwaliteit en unieke producten! Dit jaar ook Klasek/Eurostar producten gehad en die deden het ook bovengemiddeld, consistentie zoals Evo dat bewezen heeft moet uiteraard blijken.

Ik heb hier vol voor Evolution gekozen.

Qua prijs kwaliteitverhouding en zeker qua vernieuwing wat mij betreft een dikke nummer 1!

Zonder enige twijfel Evolution en Pangu.
Fantastische cakes, mooie grote effecten met een harde burst. Toppertjes!!

Ik heb gekozen voor vuurwerktotaal, ze hebben een goed assortiment met voor ieder wat wils, iets dat ik erg belangrijk vond bij het maken van mijn keuze. Veel klein vuurwerk voor de kinderen, en veel mooie, maar ook veel betaalbare (en veel mooie en betaalbare) cakes.

Op EVO & China Red gestemd. EVO omdat dit echte topproducten zijn en de verkrijgbaarheid is ook steeds beter.
China Red vanwege de goede prijs/kwaliteit

Back
Bovenaan