[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Ook even een stem uitgebracht. Voor mij vuurwerktotaal de flowerbeds blijven gewoon puur genieten en is goed verkrijgbaar. Vuurwerknmania hetzelfde goed te krijgen schitterende budget potten (Monster Ride, Demonia) en fantastische nieuwkomer assortiment de mega 6. En als laatste Evolution. Polaris was wat matig maar de compounds pfoe fantastisch gewoon. Vorige jaar de Serenity al puur genieten en nu helemaal met de bomber, mega willows en branco.

Evo met kop en schouders boven de rest uit. Mania en Rubro krijgen een eervolle vermelding omdat hun compounds lekker doorlopen

Heb wolff gestemt, leuke nieuwe producten zoals Red Widow. Ghostbuster was ook echt een geweldig nieuw product. Cruel traction is elk jaar weer top. Northern lights pijlen waren ook super goed.

Evolution krijgt mijn stem, wat een creaties en kwaliteit hebben ze geleverd dit jaar. Mega Willows, Winternight, 2x Evo Bomber, Fairy Tail assortiment en enkele losse cake's. Allemaal stuk voor stuk erg mooi en van ongekende kwaliteit! VWM heeft ons ook weer verrast, voornamelijk de Tournament box. Wat een kwaliteitsbak is dit. Van het ophalen tot het opruimen van deze monster box genoten, alles klopte hieraan. Als laatste heeft ook Eurostar ons verrast, met name Hadez, Hurricane box en de Thunderstorm waaier. Mooie effecten, harde burst, mooie kleuren!

Voor mij is deze keuze niet zo moeilijk: Evolution Fireworks!
Evolution staat voor kwaliteit, innovatie en zekerheid. Weer genoten van de verschillende producten van Evo. Ga zo door. Kijk nu alweer uit naar de nieuwe producten die jullie uit gaan brengen. Zitten vast weer pareltjes tussen.

Gekozen voor Evolution. Wat mij betreft een van de importeurs die echt naar de klant/vuurwerkfanaten luistert. Met name de goede en snelle reacties hier op het forum. Uitgebreid assortiment met ieder jaar (en ook zeker weer dit jaar) mooie nieuwe boxen maakt dat ik hier op heb gestemd.

Evolution Fireworks. Een aantal toppers die ik had gekocht: Eccentric Shots, Showtails, Snowstorm, Winternight, Ecstatic, Solar Storm, Solar Storm, Dragon Box 2, EVO Bomber. Allemaal, maar ook echt allemaal waanzinnig goed!

Persoonlijk vind ik dat Wolff enorme stappen heeft gemaakt in hun compound boxen. Veel diversiteit, enorm goede kleuren en ook nog eens goede borst in de uitwerkingen. Daarbij de grootste verrassing van de avond... De Something Different. En uiteraard de Artillery die met de houten kist een leuke gimmick is.

Tel ik daarbij op dat ze met de Familie lijn voor de consument alleraardigst bezig zijn en de nieuw Best Buy lijn die goed uit de verf komt. Dan kan ik niet anders concluderen dat Wolff terug is. Als oudgediende tussen de importeurs voor mij weer terug op nummer 1.

Op 2/3 voor mij Rubro/Vuurwerkmania die heel goed scoren met hun grote showboxen en de nog altijd fabelachtige Transbomber.

Helaas heb ik alleen VWT geselecteerd, er ging iets fout maar Evolution mocht er ook zeker bij.
Maar overal vind ik VWT van alles wat ik had het beste. Hoe het vuurwerk ingepakt zat, kwaliteit van het doorlonten van de cakes met compound boxen, de prijzen die er voor het vuurwerk betaald moet worden en hoe de effecten zijn uitwerking hadden.

Ik had de volgende importeurs:
- Rubro
- Pangu
- Piromax
- Evolution
- Vuurwerktotaal
- Geisha
- Zena NL

Ik heb gekozen voor Evolution.
De meeste producten die ik dit jaar in mij collectie had waren van Evo. Stuk voor stuk top producten. Goede uitwerking en alles volgens verwachten. Je wil toch in de straat zien wat je op Demo's ziet. Ze hebben dit meer dan waar gemaakt. Volgend jaar wederom genoeg spullen van Evolution op de wensenlijst!

Ik heb voor evolution gekozen. De nieuwe compounds zijn een overtreffende trap van alle andere merken. Veel boxen gezien, maar toen we the branco en de mega willows deden waren we verbaast en zwaar onder de indruk. Er zijn wel veel inporteurs erg goed bezig, maar toch ja evo het beste.

Heb afgelopen jaarwisseling veel China Red in de straat gezien, en vooral die nieuwe compounds zijn echt extreem goede kwaliteit!! Tel daar de budgetcakes, de sierlijke cakes en de goede cakes voor 20-30 euro bij op, en ze zijn in mijn ogen de beste importeur van 2018!!!!

Evolution fireworks is dit jaar de topper ik had 1 product ervan en dat was de beste van de hele collectie de sparkles 16 schots wat een cake

Back
Bovenaan