[WINNAAR 2018] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2018!

1. 1.2” Long Willow Zena
2. Lion Pangu
3. Chrys/Rain blue Funke

Ik heb puur beoordeeld op cakes die ik zelf heb geschoten. Dus er zullen zeker betere cakes zijn maar die heb ik niet zelf geschoten of live gezien.

Voor mij absoluut de White Red Rebel op 1.
Mijn tweede stem geef ik aan de Crack Attack, heerlijk geweld, duidelijk anders dan andere crackling waaiers en ook het in opspraak raken vanwege de te verwachten kwaliteit vooraf vind ik leuk. Toch extra aandacht door gekregen en ze hebben het gewoon waargemaakt.

Red Widow van Wolff. Kleurrijke waaier met verschillende effecten voor een aantrekkelijke prijs, voor mij de mooiste cake die ik dit jaar zelf heb afgestoken.

The Gunner - Lesli Wat een ontzettend heerlijke cake was dit! En in de voorverkoop ook een prima prijs.
The Ultimate - Vuurwerktotaal Prachtige sierlijke tail waaier!

Ik heb lang nagedacht om uiteindelijk een keuze te maken. Ik wil hierbij alle importeurs een groot compliment geven, want was is de kwaliteit anno 2018-2019 toch goed. Ik kan wel meer dan 10 cakes opnoemen die wat mij betreft recht hebben op een prijs.

Uiteindelijk een keuze kunnen maken en mijn stemmen gaan naar:
1. The Ultimate (Vuurwerktotaal)
2. Red Widow (Wolff)

Ik vind The Ultimate veruit de mooiste tailwaaier die we op de Nederlandse markt hebben. De heldere lichtkogels in combinatie met de strobe mines zijn geweldig en de spinners maken het helemaal af.

Ook erg genoten van de Red Widow. De double layer mine, is vernieuwend op de Nederlandse markt en was erg goed uitgevoerd, één en al genieten. Het 'red ghost' effect is eveneens goed uitgevoerd en heeft een mooie spreiding.

Met enige moeite heb ik iets kunnen verzinnen. Het valt mij op dat er dit jaar weinig écht spectaculair goede cakes op de markt zijn verschenen. Er wordt steeds meer ingezet op vette boxen, en gewoon leuke cakes. De categorie cakes 301-500 gram is feitelijk erg groot, maar toch heeft men het er niet vaak over. De boxen onthouden we, maar de losse cakes zijn we al snel weer vergeten.

Ik stem desondanks op deze twee toppers:
Red Widow (Wolff)
Wicked Whistle (Vuurwerktotaal)

Ook hier hebben jullie weer onwijs veel verschillende artikelen genoemd, maar is de winnaar overduidelijk. Vorig jaar pakte deze cake nog de 2e plaats, nu staat ie keihard bovenaan!

De Beste Cake 301-500 gram van 2018 is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de White Red Rebel van Vuurwerktotaal!

Wij feliciteren Vuurwerktotaal van harte met het behalen van de 1e prijs!

De top 10 van 2018:
  1. White Red Rebel - Vuurwerktotaal (60 stemmen)
  2. Der Hammer - Vuurwerktotaal (42 stemmen)
  3. Yellow River - Pangu Fireworks (41 stemmen)
  4. Wicked Whistle - Vuurwerktotaal (26 stemmen)
  5. Insane - Evolution Fireworks (21 stemmen)
  6. Secret Salute - Rubro Fireworks (17 stemmen)
  7. I've got the Power - Pangu Fireworks (14 stemmen)
    Mega 6 - Star Assorted - Vuurwerkmania (14 stemmen)
    Redneck Revolt - Vuurwerkmania (14 stemmen)
  8. Massive - Vuurwerktotaal (11 stemmen)
  9. Tropical Night - Pangu Fireworks (10 stemmen)
    Crackling Chry 2.0 - Zena Vuurwerk NL (10 stemmen)
    Crack Attack - China Red (10 stemmen)
  10. Rooster - China Red (9 stemmen)
    The Ultimate - Vuurwerktotaal (9 stemmen)
    Coco Blue - Evolution Fireworks (9 stemmen)

Totaal hebben jullie 550 stemmen uitgebracht en 139 verschillende cakes genoemd.

Trofee Beste Cake 300-500 gram 2018.jpg

------------------------------------------------

We mogen bij deze poll voor de Beste Cake van 301 - 500 gram van 2018 nog een lid blij maken als winnaar van een vuurwerkprijs!
De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar vuurwerkprijs: Soulzz

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met je op over de gewonnen prijs.

Back
Bovenaan