[WINNAAR 2018] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2018!

Gefeliciteerd Vuurwerktotaal! De White red Rebel afgelopen jaar geschoten en is prima bevallen, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding! Een verdiende prijs wederom, alhoewel ik zelf een andere productkeuze heb gemaakt.

FOKK! Ik had nog naast Ultimate, de I've got the power moeten noemen! Maar, White Red Rebel is zeker een mooie cake en een noemenswaardige winnaar! Niet gedacht dat der hammer zo hoog zou eindigen! Proficiat vwt!

Ik had ook gestemd op deze, dus in mijn ogen, terechte winnaar. Wat een prachtige cake is dit en dat voor zo'n geweldige prijs. Gefeliciteerd Vuurwerktotaal.

Blij om beide cakes die ik gestemd heb in de top 10 te zien ook. White Red Rebel op 1 is ook voor mij persoonlijk het geval dus gefeliciteerd Vuurwerktotaal, volledig met deze winst eens!

Overall gezien ook echt een mooie lijst die je bij je bestellingen kunt gebruiken. Leuk ook om te zien dat er nog aardig wat cakes bij zitten die al even meedraaien in de markt.

VWT doet het erg goed hier zeg! Heb zelf op der Hammer en de blushing crossette gestemd...Der Hammer voor de prijs/kwaliteit en de blushing voor puur de kleuren en effect...prachtige cake!

Van harte VWT!

Ik wist niet meer of ik had gereageerd op dit topic, blijkbaar dus niet.:confused:
Voor mij was de beste cake in deze categorie de Crack Attack van China Red :thumbsup:, sorry CR voor deze mosterd na de maaltijd.

Ik had dit jaar 2x de winnaar in mijn collectie. Ja, hij was mooi, maar heeft weinig indruk achtergelaten.

Back
Bovenaan