[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

Voor mij stak de serenity van evo er met kop en schouders boven uit. Als tweede de winter night van evo, wat een geweldige kleuren had deze.

Veel moois gehad, helaas de W-shapes van Red Wire niet kunnen schieten.
Op 1 Breda's Finest, zoals eerder gezegt, perfecte combo van Pangu blokjes.
Op 2 Montreal, dat laatste blok knalde alles en iedereen weg,Top

Laatst bewerkt:
Op nummer 1 voor mij de Rumble in the Jungle. Prachtige blinkers en brute finale.
Op nummer 2 voor mij de Colorful City. De spinners waren minder dik dan in mijn gedachten, maar de kleuren en het tempo maken hem wel goed.
Op nummer 3 (zeer dicht op nummer 2) de Crashbox. Super wat er voor dit geld aan geweld de lucht in gaat !

1. Ultimate Mythology - Fluiters en uitwerking waren echt gruwelijk! (€89)
2. Transbomber - Mijn Finale box voor 2e jaar op rij, volgend jaar weer. (€75)

Daarnaast heb ik de Crash box en Red Maroon ook gehad, die laat ik liggen volgend jaar. Niet omdat ze niet goed zijn, want ze zijn zeker goed voor een mooie prijs. Maar ik merk dat ik steeds meer nijg naar het 'beste' op de vuurwerkmarkt en daar wil ik dan ook wel wat meer voor betalen!

Garden party 1 & colourful city. Gp1 om zijn enorme boeketten en lekker lange box om van te genieten. Colourful city om zijn fantastische felle kleuren die ik nog nergens in consumentenvuurwerk gezien. Ik had ook wel andere boxen gezien, oa crash, transbomber, jackhammer maar de chaos van die boxen kun je ook wel op een andere manier bereiken, hoewel het geen slechte boxen zijn. Serenity lijkt me ook echt een topper maar daar zal ik volgend jaar op moeten wachten.

Ik had er maar 2 dus geef die beiden op want was er zeer tevreden over.

The rave - connected van Rowy
Compound glitter box - Rowy

The rave ramt aan 1 stuk door prachtig geweld.

De compound glitter is vooral erg mooi glitter in alle kleuren.

Back
Bovenaan