[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

Ik verdeel mijn stemmen over beste compound box en beste cakebox.

1. Ultimate Mytholog: Mijn beste Compound was de Ultimate Mythology omdat ik geloof dat dit het voorbeeld is van de compounds die we in de toekomst te zien krijgen. Diverse effecten, tubematen en schietrichtingen in smallere cakes die door de nieuwe constructiemethode stabiel blijven staan. Het is niet zomaar een doorgelonte cakebox op een plank. De komst van compound heeft deze nieuwe box mogelijk gemaakt. De kwaliteit was fantastisch en de prijs was precies goed. In mijn buurt was de opmerking: "Maar die laatste, die was zeker niet legaal toch?"

2. Serenity: Ondanks dat ik deze box zelf niet had, uit ik mijn vertrouwen op basis van films en ervaring met andere producten van Evolution. Ik had zelf 2x de fairytail en de Solar Storm in mijn bezit. De Serenity had ik niet gekozen en achteraf weet ik ook niet waarom niet. Ik was in ieder geval te laat toen ik deze box nog wel wilde. Maar als ik de films bekijk en ook terug denk aan het kleine zusje de 3x Heaven die ik wel op de demo heb mogen zien, dan kan het bijna niet anders dan dat dit de beste cakebox van 2017 is. De Serenity staat met stip op 1 voor de komende jaarwisseling.

Ik zie heel veel transbomber voorbij komen, zijn dit 2016 of 2017 schieters. En was 2017 uiteindelijk net zo goed als de 2016?

Maar kijkende naar de redelijke grote berg boxen die ik gezien heb, kom ik zelf tot het onderstaande.

1; Colorful City. PANGU.
Tja, van begin tot eind puur genieten, prachtige dikke blinker boeketten en goed uitgewerkte spinners.

2; Oman. VULCAN.
Wat een rammer was dit, dikke crackling boeketten met een prachtige finale.

Eervolle vermelding voor de Proffesional powerbox 3....ook deze was erg goed, de Heron kwaliteit droop er vanaf, deze en z'n 2 broers komen er dit jaar zoiezo bij.

heb je vorig jaar ook de transbomber gehad ? hoe is die in vergelijking.

Voor mij toch de RamBam 2.0! 2x gescoord bij Almere Haven en wat een ongelovelijk lekkere box deze hij doet zijn naam eer aan reteharde burst, lekker tempo en prachtige kleuren dit is gewoon mijn beleving van vw en wat het voor mij spectaculair maakt. Weer een pareltje van Evo...

Rubro - Transbomber 2017. Hoop twijfels op het forum, maar wat een indrukwekkende rambox. Staat op #1 van het verlanglijstje 2018-2019

1. Serenity - Evolution
Zelf gehad en ondanks dat ie niet goed doorliep was ie fenomenaal. Kan mij geen cakebox herinneren die zo'n complete show heeft met deze kwaliteit.

2. RamBam - Evolution
Zelf niet afgestoken, maar ik vind dit de mooiste box als het om kleuren gaat. Daarbij een goed tempo en goede kwaliteit. Als deze dit jaar in de buurt verkocht wordt dan weet ik het wel...

Ik ga voor de 1.2" Titanium 2 Brocade Blue, wat een onwijs toffe bak! En daarnaast stond ik versteld van het kleine boxje VOLT! Noisekick, dus die krijgt ook zeker een stem.
Zoveel meer mooie boxen gezien, maar deze wil ik aandragen. :)

Tournament/Warfare Box (Vuurwerkmania)

Een behoorlijk prijzige combibox, waardoor deze waarschijnlijk niet door velen aangeschaft is. Maar damnnnnn..... wat een vreselijk gave cakebox. Beste Nederlandse consumentenvuurwerk, dat ik in mn leven heb gezien.

Back
Bovenaan