[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

1 - Transbomber
2 - The golden age box

Eerste is met name ene echte rambak, vond the golden age een heerlijke bak om rustig van te genieten.

Qua prijskwaliteit, gezien de prijzen die ik heb betaald:

1. Transbomber (75.00)
2. Sick 6 (39.00)
3. Crash Box (60.00)

1 Spinnerz to colorz vuurwerktotaal
2 crash box (wat een rammer voor dat geld)Rubro
3 templar box vuurwerkmania

Eigenlijk is dit gewoon niet te doen...
Heb zoveel boxen gezien die steengoed waren. Daarom maar even een top10:
1. Colorful city (2016 & 2017, Pangu)
2. Rambam (2017, Evo)
3. Winter Night (2017, Evo)
4. Psycho box (2017, Geisha)
5. Jackhammer (2017, Wolff)
6. Immortal Gold (2016, Rubro)
7. Golden Illusion (2015, Geisha)
8. Ecstatic (2016, Evo)
9. Garden Party II (2017, Pangu)
10. Garden Party III (2016, Pangu)

1. Evolution - Snowstorm. Wat een beest!! Gigantische spreiding, mooie crackling, mooie blauwe mine in de 2017 versie. Deze komt sowieso weer!
2. Pangu - Colorfull City. Prachtige, sierlijke bak. Grote effecten, helemaal gevuld. Echt kwaliteit heeft Pangu, zelfde met de On The Beat.

Wat een kwaliteitboxen in bezig gehad!

1: Serenity. Echt een wauw effect bij elke rij. Er waren zulke zieke tails dat deze ver doorwaaide door de wind, dat was het enige "mindere" punt.
2: Cruel Traction. Ik weet niet of er vonkoverslag was maar wat een tempo en mooie salvo's!!

1. Serenity! Hele mooie box, dikke show in je straat.
2. Transbomber deed het ook weer gewoon goed.

1.Extreme G-force 4000 (vuurwerkdiscount) Rubro. Alleen bij 1 winkel te koop maar wat een ding, finale net iets beter dan de transbomber en hij bleef maar doorgaan (kleine 3 minuten))

2.De Transbomber Rubro, doet het toch erg goed in de straat ondanks lage verwachtingen dit jaar

Op één de Serenity van Evo. Allemachtig wat een ding. Hij leek wat kort, maar dat komt omdat de doos zo gigantisch is denk ik. Had van mij uren mogen duren, wat een prachtig ding!

Op nummero twee de Rebellious Rocker Box. Ik had de 2016 versie in langwerpige doos. Wat een ontzettend gevarieerde bak, met in het begin rustige shots blinkerboeketten, en gaandeweg gaat het steeds harder, komen de fluiters er doorheen, en sluit ie af met een mega-geweld.

1) Partyraiser box van Volt! Wat een afsluiter, finale opzich!

2) 1.2” Titanium brocade 2 blue, Volt! flowerbed, geweldige spreiding en super met dat goud en blauw

Back
Bovenaan