[WINNAAR 2017] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2017!

Ik stem op de volgende twee cakes:

- Spinning to white blink (Cafferata), topper dankzij de langdurige blink, goede burst en dikke staarten.
- Coco blue (Evolution); super burst en spreiding.

Op basis van cakes die ik zelf had (o.a. Yellow River, Cruelty oude versie, Massive, Insane) gaat mijn stem uit naar de Wings of Darkness. Wat een prachtige waaier! Hele mooie kleuren, het tempo wat mij betreft precies goed, echt prachtig.

Ik ga voor de Fading Star (Evolution Fireworks)

Een mooie 19 shots cake! Een dikke tail naar een mooi multicolor boeket.

Rooster China Red
Goeie prijs/kwaliteitsverhouding! Mooie en groot uitgewerkte effecten! Naar aanleiding van de demo films aangeschaft en deze cake heeft het in de straat waargemaakt!

No Mercy Vulcan
Gewoon een zalige cake! Bonte crackling in combi met rode sterren! Mss aan de dure kant, maar ik heb er van genoten! Voor mij als losse cracklingcake de beste die je kan krijgen!

Volgens mij valt de Wicked Whistles hier ook onder? (Niet zeker)
En mega veel blinkers bij de White red Rebel.

Hier veel mooie cakes mogen bekijken en ik vond daarvan de Commando heel tof met felgroene kleuren. Met daarbij nog de enorme blinkerts voor een prikkie met de White Red Rebel. Hoe kan dat voor die prijzen?? Heerlijk genieten!

Had ook heel toffe fluitcakes, maar die van Rubro viel alleen erg tegen.

White Red Rebel was de mooiste voor een bijzonder mooie prijs. Tweede stem mag naar de Fat Wolf van Heron. Moeilijk, zoveel mooie cakes gezien.

Back
Bovenaan