Devuurwerkshopeindho VWC lid 7 jan 2018 #244 Heron fat wolf en de grey wolff tot 500 gram Top cake,super mooi en goede prijs kwaliteits verhouding
Heron fat wolf en de grey wolff tot 500 gram Top cake,super mooi en goede prijs kwaliteits verhouding
Devuurwerkshopeindho VWC lid 7 jan 2018 #245 Heron Fireworks de Fat wolf en de Grey wolf ,cakes tot 500 gr. Erg mooi,en prijs-kwaliteitverhouding erg intressant.
Heron Fireworks de Fat wolf en de Grey wolf ,cakes tot 500 gr. Erg mooi,en prijs-kwaliteitverhouding erg intressant.
Viva la Bang VWC Moderator Forumleiding 7 jan 2018 #251 Ik ga voor de wicked whistle en de white red rebel. Toppers en de WRR nog goedkoop ook.
pat VWC lid 7 jan 2018 #252 Hierbij mijn stemmen voor de beste cake 301 tot 500 gram. Nummer 1: Colour Coco Plum uit de Showtime Collectie van Cafferata Vuurwerk Nummer 2: Sunbeam 4 uit de Sun Beam Collection van Evolution Fireworks
Hierbij mijn stemmen voor de beste cake 301 tot 500 gram. Nummer 1: Colour Coco Plum uit de Showtime Collectie van Cafferata Vuurwerk Nummer 2: Sunbeam 4 uit de Sun Beam Collection van Evolution Fireworks
BurstDuo VWC lid 7 jan 2018 #258 De 2 beste (losse) cakes die ik had: Op 1: Green Flashing van Evolution op 2: Fading Stars van Evolution Ik vind wel beter dat je niet de andere berichten kan zien. Dan kijkt men echt naar zijn of haar beste producten en heb je een hele eerlijke uitslag.
De 2 beste (losse) cakes die ik had: Op 1: Green Flashing van Evolution op 2: Fading Stars van Evolution Ik vind wel beter dat je niet de andere berichten kan zien. Dan kijkt men echt naar zijn of haar beste producten en heb je een hele eerlijke uitslag.