Winkeltopics gesloten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap dat promotie op ''illegaal'' vuurwerk nou niet eenmaal tof is, maar dan kun je zowat helft van de forum topics verwijderen. Al singleshots, grondknallers, thunderkings, matten. Maar ook pijlen, romeinse kaarsen en ga zo maar door....
En wat kun je nou in België krijgen? Tegenwoordig nog maar zachte knallers en wat zwaardere pijlen :yes:
Ik zou het gewoon opengooien en afspraken maken wat er wel en niet op de forum gepubliceerd word.
En als winkels reclame willen maken voor hun eigen producten zou ik net als freakactiewinkels een prijs tegen overstellen.

Ik kick hem nog maar eens omhoog, nu de tijd voor winkeltopics nog gewilder is. is er al wat meer bekend, of wordt dit in de negeerbak gelegd?

Al bijna twee weken radiostilte.

Wanneer mogen we een reactie / uitsluitsel verwachten? Of laat men deze bewust stilzwijgend voortkabbelen tot 1 november, waarna de winkeltopics ‘vanzelf’ open gaan en het (Nederlandse) issue zich vanzelf oplost?

Al bijna twee weken radiostilte.

Wanneer mogen we een reactie / uitsluitsel verwachten? Of laat men deze bewust stilzwijgend voortkabbelen tot 1 november, waarna de winkeltopics ‘vanzelf’ open gaan en het (Nederlandse) issue zich vanzelf oplost?
Ze moeten denk ik overleg plegen met de importeurs en sponsoren?

kriek kriek
wrattenbijter.jpg

Zojuist het forum geopend omdat ik vanmorgen las dat er een vuurwerkverbod in mijn gemeente is.
Om toch een beetje in de sfeer te komen loop ik altijd vaste topics langs, oliebollen, kerstdorp en ook de topics uit Baarle.
Zonde om te zien dat tijden zo veranderen zowel fysiek als online.

Ik zie dat het vooral gast over de winkeltopics van het buitenland. Of lees ik niet goed?
Wat ik me afvraag waarom de topics van de Nederlandse winkels dicht staan? Vind ik, om het maar aardig te zeggen, vrij bijzonder. Als je er niks mag melden... waarom bestaan ze dan überhaupt?

Ik zie dat het vooral gast over de winkeltopics van het buitenland. Of lees ik niet goed?
Wat ik me afvraag waarom de topics van de Nederlandse winkels dicht staan? Vind ik, om het maar aardig te zeggen, vrij bijzonder. Als je er niks mag melden... waarom bestaan ze dan überhaupt?
Zijn het gehele jaar dicht, meestal laatste twee maanden open wat op zich vreemd is. BE winkels nooit

We houden gewoon de eerdere beslissingen aan, winkeltopics NL gaan half november open en buitenlandse winkels blijven dicht. Het stuk voor de winkels in NL zullen we in het nieuwe jaar heroverwegen op jullie verzoek.
Het promoten van de verkoopprijzen van winkels in de producttopics is nog steeds niet gewenst om vervuiling te voorkomen. We beseffen dat dit soms lastig is, maar we zien het ook weer toenemen en zullen er dus strikter op toezien. Dit geldt uiteraard ook voor winkeliers die een freakactie organiseren, zij weten dit ook. We nemen begin 2024 ook jullie suggesties mee om te kijken of er iets mogelijk is voor het bespreken van deals door het jaar heen, buiten de producttopics om.

We hebben n.a.v. de opmerkingen hier omtrent producttopics van buitenlands vuurwerk en de onduidelijkheid die er is als we dat wel openhouden, besloten om ook die allemaal te gaan sluiten. Nieuwe topics kunnen dan informatief worden aangemaakt als daar behoefte aan is, verder zullen we de topics gaan sluiten.

Ik snap die Nederlandse winkeltopics dicht echt niet. Hier kunnen winkels juist informatie delen hoe het bij hen er aan toe gaat. Vanaf nu alle keuringen, voorbereidingen etc.

We houden gewoon de eerdere beslissingen aan, winkeltopics NL gaan half november open en buitenlandse winkels blijven dicht. Het stuk voor de winkels in NL zullen we in het nieuwe jaar heroverwegen op jullie verzoek.
Het promoten van de verkoopprijzen van winkels in de producttopics is nog steeds niet gewenst om vervuiling te voorkomen. We beseffen dat dit soms lastig is, maar we zien het ook weer toenemen en zullen er dus strikter op toezien. Dit geldt uiteraard ook voor winkeliers die een freakactie organiseren, zij weten dit ook. We nemen begin 2024 ook jullie suggesties mee om te kijken of er iets mogelijk is voor het bespreken van deals door het jaar heen, buiten de producttopics om.

We hebben n.a.v. de opmerkingen hier omtrent producttopics van buitenlands vuurwerk en de onduidelijkheid die er is als we dat wel openhouden, besloten om ook die allemaal te gaan sluiten. Nieuwe topics kunnen dan informatief worden aangemaakt als daar behoefte aan is, verder zullen we de topics gaan sluiten.
Echt niet te geloven dit.. Alles voor de centen. Het weghalen van de laatste berichten zegt alweer genoeg.

Zo ontzettend jammer dat het grootste vuurwerkforum van Nederland blijkbaar word bestuurd door een handjevol winkeliers en importeurs.

Nieuwe topics kunnen dan informatief worden aangemaakt als daar behoefte aan is, verder zullen we de topics gaan sluiten.

Wat is het nut van een topic over een nieuw (buitenlands) product te openen als dit topic verder gesloten is? Er mag niet over gepraat worden, er mag niet over gediscuseerd worden...

Kansloos topic dan. Verbiedt dan alles.

Dit is wel erg jammer. Het kan aan mij liggen maar ik begrijp ook niet waarom. De onduidelijkheid die er zou zijn wordt nu volgens mij gecreëerd.

dit is in en in triest dat product topic van buitenlandse merken gesloten wordt.
eindelijk dit jaar opvrije tijd basis bijna alle merk selecties voorzien van info en nieuwe producten waar ieder wat aan heeft :)

wat je nu doet je gebruikers weg jagen met zijn alle. geen leden meer op forum betekend ook voor jullie en de sponsers dat hele fora binnen een jaar straks compleet dood is dan heb je voor elkaar
dan maar met zijn alle na buren ? tot dat ze hier het licht zien ?

dit is in en in triest dat product topic van buitenlandse merken gesloten wordt.
eindelijk dit jaar opvrije tijd basis bijna alle merk selecties voorzien van info en nieuwe producten waar ieder wat aan heeft :)

wat je nu doet je gebruikers weg jaren met zijn alle. geen leden meer op forum betekend ook voor jullie en de sponsers dat hele fora binnen een jaar straks compleet dood is dan heb je voor elkaar
Al je werk voor jan lul. Lekker dan.

Ik vind dit eigenlijk gewoon een schandelijke beslissing. Ik dacht dat dit forum bedoelt was als leuke community voor alle vuurwerkfanaten, niet een inkomsten bron? Want dat is waar dit besluit naar zit te sturen. Jullie kunnen wel doodleuk een slotje op de helft van de forum topics gooien, maar daar maak je het er echt niet beter op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan